MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Ik moet zeggen, dat valt bij dat ‘oude’ ding van mij reuze mee, 1l/16km. Wel met dikke fun, dat wel 🥳

Dat is een stuk beter dan ik zou verwachten, mijn Falco deed altijd 1 op 11/12 ofzo.
Geef je wel gas? :+
 
Laatst bewerkt:
Mwah, als buitenstaander denk ik dat Goor nog groter is in het organiseren van een bepaald raar feest, wat ze schoolfeest noemen maar eigenlijk een soort zuipfeest voor de rest van Goor is. ..

Maar misschien zie ik dat verkeerd O-)

Elk feest is toch een zuipfeest? En als je wilt zuipen maak je er een feestje van?

Of doe ik iets verkeerd :+ Proost :9:9
 
Heb deze zelf ook al ondertekend en verspreid via WhatsApp

Voor wie de petitie wil tekenen tegen het motorrijders verbod in Duitsland ;

 
Mwah, als buitenstaander denk ik dat Goor nog groter is in het organiseren van een bepaald raar feest, wat ze schoolfeest noemen maar eigenlijk een soort zuipfeest voor de rest van Goor is. ..
Maar misschien zie ik dat verkeerd O-)
School- en Volksfeest 🍻 waar inderdaad wel eens een biertje wordt gedronken, maar wat natuurlijk net als carnaval gaat over het verspreiden van virussen saamhorigheid enzo...
 
6904676C-979A-4B72-A57D-8DB8923532AF.jpeg

Fijn weertje vandaag 😎🥳
 

Ja, zit al geruime tijd een onverklaarbare motorstoring in die spontaan komt en gaat, plus sinds vorige week zaterdag zijn de bouten van één van de uitlaatbochten zijn afgebroken in het blok. Heb em naar Twin Motorcycles in IJsselstein gebracht. Tijd voor onderhoud dus :P

Plus hoop ik dat ik em gewassen terugkrijg :+
 
Gaaf ding !! veel plezierufe km toe gewenst

ach als je zuinig wil rijden heeft Honda wel wat een N750X :+
die rijd op zo'n tank inhoud fluitend 300 km en dan mag je best flink door gassen ook
Of neem een Versys 650. Tankinhoud 22 liter en als je heel onzuinig rijdt dan zit je op 1:22 *D.

Met een weekje Eifel had ik bijna 1:24 en dat was incl. snelweg heen en terug.
 
Da's wel een gaaf ding! Een eerdere MF-Oost'er had er een tijd eentje.

Overigens heb ik nog steeds een Versys, maar dat duurt niet zolang meer (hoop ik). Afgelopen zaterdag proefgereden op een GSX-S 750 en de knoop doorgehakt :). Ik moest toch echt weer terug naar 4 cilinder. Niets mis met de Versys. Maar ik had er niet genoeg lol op en daardoor had ik in 3 jaar maar 7.000km gereden. Niet iets voor mij. De GSR had in 6 jaar bijna 40.000km.
 
Hoe vond je de zithouding op de GSX-S 750? Ik was vrijdag aan het kijken bij Motor Oost voor zon 1, maar je zit toch vrij ver voorover.
 
Hoe vond je de zithouding op de GSX-S 750? Ik was vrijdag aan het kijken bij Motor Oost voor zon 1, maar je zit toch vrij ver voorover.
Fijn! Echt behoorlijk rechtop. Ik heb ook gereden op een Kawasaki Z900, maar dat is anders... Net iets verder voorover (niet per sé slecht), maar vooral ook een superharde zitting en je knieën zijn meer gebogen dan op de Suzuki. En daar ging het bij mij mis, direct last van de rechterknie. De keus was dus niet moeilijk. Hoewel die Kawa ook érg lekker reed overigens. Nog feller ook. Belachelijk snel eigenlijk. Maar goed, beide hadden meer vermogen dan ik ooit gehad heb :P

En ach, als je het te ver voorover zit dan helpt de wind wel een handje op dit type motor :+
 
Da's wel een gaaf ding! Een eerdere MF-Oost'er had er een tijd eentje.

Overigens heb ik nog steeds een Versys, maar dat duurt niet zolang meer (hoop ik). Afgelopen zaterdag proefgereden op een GSX-S 750 en de knoop doorgehakt :). Ik moest toch echt weer terug naar 4 cilinder. Niets mis met de Versys. Maar ik had er niet genoeg lol op en daardoor had ik in 3 jaar maar 7.000km gereden. Niet iets voor mij. De GSR had in 6 jaar bijna 40.000km.

Ik vind een 4 cilinder dan weer het saaiste wat er is. Maar toch veel plezier alvast er mee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan