MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Kan niet zo moeilijk zijn die om te zetten toch... zal er eens een blik op werpen
Tex route(s) zijn niet degene die ik ken en Google maps maakt van wat het origineel zou zijn een vreemd geval. Heb ergens online nog routes staan maar dat zijn ouderwetse gdb's dus daar heb je ook niets aan. Maar niet getreurd, zal hier vandaag of morgen wat posten. Als het haast heeft app me dan even ;)
 
Geen haast hoor, heb vakantie, dus alles lekker op het gemakje, heb mezelf gisteren met deze route vermaakt :]:cool:
55E90F57-3175-4830-98BC-1E26B7F861F2.png
 
iemand een idee wat die witte substantie op de de breemarsweg richting de snelweg is ?? ( hengelo )
 
Na enig graven in mijn archieven (1000+ routes, niet echt geordend) ben ik de voor mij originele Tex Route van de Tex naar de McDonald's in Oldenzaal tegengekomen. Deze route stamt uit 2006. Toen was het nog een grotendeels drempelloze route en vooral de Beuningerstraat was een racebaan. Nu zijn vooral Saasveld-Weerselo en de Lattroperstraat naar Denekamp de juweeltjes. De route eindigt bij de Mac, daar werd meestal iets genuttigd en ging ieder zijns weegs.

TexRoute_2006.jpg

Voor de GPX: Dropbox - TexRoute_2006.gpx
 
Wat Felsenmuhle betreft, hier ben ik nooit een echte fan van geweest. Prima tent hoor om wat te drinken, maar naar de Muhle gaan betekende vaak ongegeneerd hard rijden en er ging ook regelmatig iets mis. Maar zover ik weet was dit de route die meestal werd gereden. Ook hier was de heenweg 'georganiseerd' en terug ieder voor zich.

TexFelsenMuhle.jpg

Voor de GPX: Dropbox - TexFelsenmuhle 70KM.gpx

Heb ook alternatieve routes van en naar de Muhle, maar die zijn alleen GS-waardig :ROFLMAO:
 
Tex route(s) zijn niet degene die ik ken en Google maps maakt van wat het origineel zou zijn een vreemd geval. Heb ergens online nog routes staan maar dat zijn ouderwetse gdb's dus daar heb je ook niets aan. Maar niet getreurd, zal hier vandaag of morgen wat posten. Als het haast heeft app me dan even ;)

:^

Maar ik zie dat de juiste al gepost zijn, lijkt me dat de OP die direct even in de startpost verwerkt?

edit: waar is mijn :^ emoticon... toch geen slachtoffer van de transfer? :unsure:
 
:^

Maar ik zie dat de juiste al gepost zijn, lijkt me dat de OP die direct even in de startpost verwerkt?

edit: waar is mijn :^ emoticon... toch geen slachtoffer van de transfer? :unsure:
Ja, dubbele punt dakje is inderdaad niet mee getransfereerd...
 
Wat Felsenmuhle betreft, hier ben ik nooit een echte fan van geweest. Prima tent hoor om wat te drinken, maar naar de Muhle gaan betekende vaak ongegeneerd hard rijden en er ging ook regelmatig iets mis. Maar zover ik weet was dit de route die meestal werd gereden. Ook hier was de heenweg 'georganiseerd' en terug ieder voor zich.

Bekijk bijlage 1327736
Voor de GPX: Dropbox - TexFelsenmuhle 70KM.gpx

Heb ook alternatieve routes van en naar de Muhle, maar die zijn alleen GS-waardig :ROFLMAO:
Rij hem bijna elke zondagochtend hoor. Weinig mis met die route. Gewoon beetje heanig an doen :P
 
Het snelle stuk in duitsland zit ook in veel van de routes die ik rijd. blijft gewoon een mooi stuk, en ff currywurst bij de Mühle is altijd een goede stop :)
 
Handig de oude smileys zijn terug.. nu doen de nieuwe het niet meer |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan