MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

ach,, voor het zelfde geld valt het 3x mee , en duurt het ook korter ,, voordeel van augustus dat het dan minder snel opwarmt en sneller afkoelt

hoop dat je gelijk hebt. Komende donderdag een VRO op circuit Lelystad. Dat wordt met nu voorspelde 34 graden geen pretje-O-
 
hoop dat je gelijk hebt. Komende donderdag een VRO op circuit Lelystad. Dat wordt met nu voorspelde 34 graden geen pretje-O-

overdag heb je er niks aan want dan is het evengoeds behoorlijk warm ,, 34 C ,, dan ga ik niet rijden , en als het moet met doorwaai jas, en zeker niet steeds stoppen
 
Koelvest kopen, werken prima is mijn ervaring dus mocht je hem willen lenen dan hangt hij hier in de kast.

Ik heb hem nu en de komende dagen niet nodig.
 
Heb mijn nieuwe vest alleen nog maar achter mijn multimedia kachel, ook wel bekend als pc gebruikt, maar werkt prima.
 
hoop dat je gelijk hebt. Komende donderdag een VRO op circuit Lelystad. Dat wordt met nu voorspelde 34 graden geen pretje-O-
Ooit gedaan bij die temperaturen.. best te doen, de grootste teleurstelling was de enorme onweersbui die weliswaar verkoeling bracht maar ook het uurtje 'vrij rijden' in een boottochtje veranderde...
 
Ik hoop eigenlijk op een buitje aangezien ik programma 4 heb en daar zit normaal geen "rijden op nat wegdek" in :P
 
Ik hoop eigenlijk op een buitje aangezien ik programma 4 heb en daar zit normaal geen "rijden op nat wegdek" in :P
Kan mij nog herinneren dat de instructeur zei dat ze bij regen altijd doorreden.. maar staand water is toch net wat anders _O-
Veel plezier in ieder geval :]
 
ze raden het ook af om te gaan rijden,, er schijnen diverse motor rijders flauw gevallen te zijn door over verhitting
 
Niet huilen voor je geslagen bent. Verwachtingen blijven een beetje vaag voor donderdag. En Lelystad is het koeler dan hier.
Hou het komende week wel ff in de gaten
 
dorosduro verkocht ging te hard haha nu een ktm SDGT 1290
$_202.jpg
$_208.jpg
 
Dat niet, het was wel gruwelijk warm.
Maar wel een hele mooie dag gehad. Lekker spelen met de motor.

Helaas hield Suus' VFR er halverwege de ochtend mee op. Vermoedelijk SR maar ga vandaag een en ander doormeten. De rest van de dag hebben we dus mijn motor gedeeld. Was prima met de instructeur te overleggen. Als 1 van ons op mijn motor reed zat de ander bij de instructeur achterop.

Zoals die gast door de bocht ging :}

Veel geleerd en veel plezier gehad ondanks de hitte.

Motor is al weer terug want waren gelukkig met de aanhanger dus hadden geen issues met transport naar huis.
 
Dat niet, het was wel gruwelijk warm.
Maar wel een hele mooie dag gehad. Lekker spelen met de motor.

Helaas hield Suus' VFR er halverwege de ochtend mee op. Vermoedelijk SR maar ga vandaag een en ander doormeten. De rest van de dag hebben we dus mijn motor gedeeld. Was prima met de instructeur te overleggen. Als 1 van ons op mijn motor reed zat de ander bij de instructeur achterop.

Zoals die gast door de bocht ging :}

Veel geleerd en veel plezier gehad ondanks de hitte.

Motor is al weer terug want waren gelukkig met de aanhanger dus hadden geen issues met transport naar huis.
Dan is een aanhanger mee best handig!

En zo kom je erachter dat de motor veel meer kan dan jij denkt, en hou ik dat aan als marge voor mijn motortrips
 
Terug
Bovenaan Onderaan