MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

B9867BCB-D855-4326-8EA1-49CE722922DF.jpeg
 
Boodschappen kan je gewoon laten bezorgen.

Doe ik ook. Zo vorige week vrijdag ook, bezorgmoment tussen 18:00 en 21:00 waarbij ze altijd als eerste bij mij komen omdat ik zo ongeveer naast de supermarkt woon. Krijg je om 14:00 een bericht dat ze geen alcohol leveren in dat bezorgmoment. Kan ik alsnog met bierkratten lopen slepen :(
 
  • Haha
Waarderingen: Manz
Ik ook even op pad geweest. Maar 't weerbericht klopte niet echt met de werkelijkheid. Rond osnabruck was het mistig en af en toe een bui. Wegen nat en vol blad en modder... Dus rondje halverwege maar afgekapt, aangezien er nog meer tegen aan leek te komen. Eenmaal terug in Twente was het weer een stuk beter....maar toen was ik er wel klaar mee...
 
Doe ik ook. Zo vorige week vrijdag ook, bezorgmoment tussen 18:00 en 21:00 waarbij ze altijd als eerste bij mij komen omdat ik zo ongeveer naast de supermarkt woon. Krijg je om 14:00 een bericht dat ze geen alcohol leveren in dat bezorgmoment. Kan ik alsnog met bierkratten lopen slepen :(

Jij hebt ook problemen zeg...
 
Die gasten even laten gaarkoken, deur van de sauna op slot. Aan dit soort kneuzen hebben we helemaal geen behoefte . En laat de ouders ook gelijk even in China een heropvoedingstraject meemaken. Maar ja, de politie gaat vast in gesprek en dan komt er zo'n kneus van een maatschappelijk werker die de thuisproblematiek in al haar facetten wil doornemen. Dat denk ik zo maar, en het is maar mijn mening . O ja, en als de omgeving van deze lui dan zo maar besmet blijken met het virus, dan maar een poosje in een isolatiecel , dan worden die ook nog eens nuttig gebruikt
 
  • Leuk
Waarderingen: Manz
Terug
Bovenaan Onderaan