MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Halloooo tukkers....
In de jaren zo rond 2002/3/4 veel gereden met MF-Oost.... zie geen bekende namen meer van die tijd alhoewel.... ananas... was jij destijds al op MF-Oost en had je nog geen motor?
Iig, ben Jan, 48jr uit Almelooooo. CNC frezer, 2 kids met t motorvirus in hun aderen.
Rij nu op een blackbird.
Historie
1ste bike Honda VF750F
2de bike Kawa ZXR 750
3de bike Honda VFR750F (16 jaar en 104.000 mee gereden)
4de bike Honda CBR 1100 XX Blackbird
Filmpie van mij met de blackbird:
5de bike Honda CBR 1100XX Bluebird 8-)
Totaal gereden kilometers, zo'n 213.000Km.
#gasopdezuigers

Wie weet kom ik een keer buurten bij de tex... ehh shell nu?
Uiteraard met koekkies 👍🏻🤘🏻
 

Bijlagen

  • PhotoGrid_1556120917032.jpg
    PhotoGrid_1556120917032.jpg
    308,9 KB · Weergaven: 6
Laatst bewerkt:
Gister middag nog ook weer wezen toeren , hier t mooiste stuk langs de ijssel vanaf Zwolle Richting Deventer

Idd, mooie weg, doordeweeks dan. Op een mooie zondag is het een stuk lastiger met anderen daar. Op de de dijk sla ik vaak af richting de Veluwe en kom ik bij Vierhouten uit om dan af te zakken naar Hoog Soeren/ Kootwijk/Deelen/Rheenen eo....

Kortom, leuk stukje rijden waarbij ik op een gegeven moment ook genoeg krijg van alle drempels die ze hebben geplaatst. Dan pak ik de N wegen naar huis.....
 
Halloooo tukkers....
In de jaren zo rond 2002/3/4 veel gereden met MF-Oost.... zie geen bekende namen meer van die tijd alhoewel.... ananas... was jij destijds al op MF-Oost en had je nog geen motor?
Iig, ben Jan, 48jr uit Almelooooo. CNC frezer, 2 kids met t motorvirus in hun aderen.
Rij nu op een blackbird.
Historie
1ste bike Honda VF750F
2de bike Kawa ZXR 750
3de bike Honda VFR750F (16 jaar en 104.000 mee gereden)
4de bike Honda CBR 1100 XX Blackbird
Filmpie van mij met de blackbird:
5de bike Honda CBR 1100XX Bluebird 8-)
Totaal gereden kilometers, zo'n 213.000Km.
#gasopdezuigers

Wie weet kom ik een keer buurten bij de tex... ehh shell nu?
Uiteraard met koekkies 👍🏻🤘🏻

Hallo Jan

Ik ben "nieuw" hier , kom al jaren hier in de omgeving ook al in Hengelo en Enschede gewoond aantal jaren terug .

Woon/Werk in Almelo , en vaak wel tijd en zin om te toeren of te sturen

Gr Dennis :]:]:]
 
Idd, mooie weg, doordeweeks dan. Op een mooie zondag is het een stuk lastiger met anderen daar. Op de de dijk sla ik vaak af richting de Veluwe en kom ik bij Vierhouten uit om dan af te zakken naar Hoog Soeren/ Kootwijk/Deelen/Rheenen eo....

Kortom, leuk stukje rijden waarbij ik op een gegeven moment ook genoeg krijg van alle drempels die ze hebben geplaatst. Dan pak ik de N wegen naar huis.....


het komt zoals die gaat :Y:] snap wat je bedoeld , ben ook geen fan van toeristen routes en gelukkig door de weeks tijd uit het werk om dan wel die wegen op te zoeken als het lekker rustig is :Y:Y*O*:]:]
 
Hallo Jan

Ik ben "nieuw" hier , kom al jaren hier in de omgeving ook al in Hengelo en Enschede gewoond aantal jaren terug .

Woon/Werk in Almelo , en vaak wel tijd en zin om te toeren of te sturen

Gr Dennis :]:]:]
Hallo,

Ben ook nieuw hier, ben er ook wel voor in om een stuk te sturen:]
Woonachtig in Goor, niet te ver van Almelo dus.
 
Hallo,

Ben ook nieuw hier, ben er ook wel voor in om een stuk te sturen:]
Woonachtig in Goor, niet te ver van Almelo dus.

Ben net al terug van een rondje knallen en een bakkie gedaan in Denekamp . wellicht aankomende week dat we gezamelijk een rondje kunnen doen :Y:]
 
Thnx voor t welkom...
Swetty.... jou ken ik ook nog wel van vroegâhh:-)

Ik haak wel een keer aan bij een ritje.
Klopt, inmiddels ook een VFR erbij.....vtec geval ivm abs.

En voor ritten zou ik voorstellen om jezelf aan te melden op FB en daar een oproep plaatsen, of je zou principiële bezwaren moeten hebben. Op FB worden veel toertochten aangekondigd en kun je daar eventueel bij aansluiten.

Laatste 10 jaar rij ik alleen/met een maat en af en toe een toertocht van een club. Vorig jaar met de TMC gereden en ik ben afgehaakt...veel te druk met gejakker tussendoor en teveel prutswegen. Afgelopen zondag met de SMR meegereden en die was super; mooi afwisselend en leuke afstand van 195km op een dag.

Gisteren in mijn eentje naar Assen geweest, daar met bekenden gesproken/gelachen etc, vooral heerlijk rustig op de weg en mooi op tijd weer thuis...en het was koud omdat ik in stijl was met mijn power ranger pak...._O-
 
Klopt, inmiddels ook een VFR erbij.....vtec geval ivm abs.

En voor ritten zou ik voorstellen om jezelf aan te melden op FB en daar een oproep plaatsen, of je zou principiële bezwaren moeten hebben. Op FB worden veel toertochten aangekondigd en kun je daar eventueel bij aansluiten.

Laatste 10 jaar rij ik alleen/met een maat en af en toe een toertocht van een club. Vorig jaar met de TMC gereden en ik ben afgehaakt...veel te druk met gejakker tussendoor en teveel prutswegen. Afgelopen zondag met de SMR meegereden en die was super; mooi afwisselend en leuke afstand van 195km op een dag.

Gisteren in mijn eentje naar Assen geweest, daar met bekenden gesproken/gelachen etc, vooral heerlijk rustig op de weg en mooi op tijd weer thuis...en het was koud omdat ik in stijl was met mijn power ranger pak...._O-

Had ik het toch goed...
En dus een V4 erbij....
Ik ben dus na 16 jaar VFR overgestapt op een blackbird... ff wat meer motor en meer power... wel fijn ook met duo.

Toer ritten hoeft van mij niet zo nodig hoor.. toer zo nu en dan met m'n vriendin en kids en met wat kameraden. In juni waarschijnlijk weer naar de Eifel, ook altijd bere gezellig.

Maar bij een keer willen rijden en geen doel dan kan ik wel een keer kijken bij de tex.
Meet en greet of zo iets 😁
 
Blackbird heb ik op getoerd, maat van mij had er één. Kon er iig ook goed mee omgaan als koppelbeest...:+

Ik koop geen andere motoren meer, het is genoeg geweest met mijn speeltjes die nu in de garage staan.

Geen idee of de ‘tex’ wat is, kom er al jaren niet meer. Zo nu en dan ga ik naar Gildehaus en rij daar met een paar bekenden in DL ofzo. Of zoals ik schreef af en toe toertocht. Toertochten met de duc doe niet, daar ik me enorm erger aan drempels die in NL staan....dat gelanceer wordt ik moe van, vfr is gelukkig wat comfortabeler maar daar ga ik me den duur ook aan ergeren. Vandaar DL de voorkeur...
 
Idd, niks mis mee. Al 15 jaar in bezit en hij rijdt nog steeds geweldig, niet makkelijk maar dat hoeft ook niet want voor het comfort heb ik een VFR erbij voor de gemakkelijke ritten....:+...lekker afwisselend dus.
 
Type>>R zei:

Ben net al terug van een rondje knallen en een bakkie gedaan in Denekamp . wellicht aankomende week dat we gezamelijk een rondje kunnen doen :Y:]


Klinkt als een plan, wordt er nog steeds verzameld bij de Shell in Borne?
Dit weekend komt mij niet zo goed uit.
Misschien 11/12 mei een optie:+
 
Oer Motor Oost gesproken.. was al geen groot fan, maar wat een ontzettend lelijke fabriekshal zeg :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan