MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Vanmorgen niet hoor, lekker rondje gedaan en even koffie gedronken bij Bikertreff Nordkirchen :]
Deze week nog heg hangers/shellen?
 
Vanmorgen niet hoor, lekker rondje gedaan en even koffie gedronken bij Bikertreff Nordkirchen :]
Deze week nog heg hangers/shellen?
Klopt, lekker weer om te rijden...gebak in DL smaakte voortreffelijk.....rondje langs de grens gereden.

Komende week.....hmmm....heet onder de kont.
 
door de weeks zijn vele werken en die dat niet doen op vakantie, en het word wel erg heet de komende week met 35 + C in motor kleding bij die Shell rondhangen is niet geweldig .
 
Vakantie, bij de treffens was het heel druk, ook onderweg genoeg gezwaaid, dus kennelijk een heleboel niet op vakantie....

Zojuist ketting gespannen, vliegjes afgeveegd en straks in de garage ermee want ik ga vandaag niet meer weg.
 

Maar eens langsgaan met een pak koekjes dan...

36696487-D743-4B3F-9DF7-CA3C531EEE95.jpeg
 
Volgens mij is het een aardig verwaterde traditie, maar da’s geen reden om het niet weer op te pakken!

Nieuwe ros van Fonn3.
 
Vraagje ik ben op de K23 bij Lage geflits , vol van voren,, wat een rode harde flits was dat niet normaal ..
is dat nog zo'n oude die alleen van voren flitst ? of zo'n nieuwe die dubbele foto's maakt ? heb maar 1 flits gezien.
ik reed ongeveer een km 10 km te hard dus zo vreselijk duur is het ook weer niet max € 25,-
jij racemonster! er zou maar een gieter oversteken!
 
30 + dat is wel erg snel of je moet een el cheapo merk hebben en dicht gegroeid met stof .

mijn storing is weer op gelost ,, wel warmte gerelateerd
 
Terug
Bovenaan Onderaan