MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

nadeel die kan je niet ff een harde reset geven door op een knop te drukken
Oh jawel... O-)
49D69B1F-4D58-4B83-8987-903F9812EF80.jpeg
 
30 + dat is wel erg snel of je moet een el cheapo merk hebben en dicht gegroeid met stof .

mijn storing is weer op gelost ,, wel warmte gerelateerd
Geen idee, tis allemaal privé apparatuur want vrijwilligerswerk. Heb hier zelfs nog gegamed op een standaard Dell XPS met die hitte en die bleef ook gewoon draaien.
 
Geen idee, tis allemaal privé apparatuur want vrijwilligerswerk. Heb hier zelfs nog gegamed op een standaard Dell XPS met die hitte en die bleef ook gewoon draaien.


die Dell XPS is al wat beter dat de latitude D600 en D800 ,, waar de fan bladen smolten als ze te lang in een te warmte omgeving gebruikt werden.....
ik ken dat maar al te goed vrijwilligers organisatie en nergens geld voor.
 
die Dell XPS is al wat beter dat de latitude D600 en D800 ,, waar de fan bladen smolten als ze te lang in een te warmte omgeving gebruikt werden.....
ik ken dat maar al te goed vrijwilligers organisatie en nergens geld voor.
Geld zat, maar het werk wat iedereen met een PC, tablet of zelfs telefoon kan doen dus het zou een beetje zonde van het geld zijn om daar dure apparatuur voor te kopen.
 
Iemand een adres in Hengelo/Enschede eo voor motorbanden, voor de VFR heb ik een set nodig....Dunlop roadsmart 3/Conti road attack 3 en de andere gebruikelijke merken.
 
Heb sinds kort een Pilot Road 5 op de triple, stuurt wat minder snel in dan de pilot power 2ct die ik altijd had, maar voelt daarentegen wel stabieler.
Qua grip merk ik eigenlijk weinig verschil, maar dat kan ook aan mijn beperkte stuurvaardigheid liggen..O-)
 
Heb sinds kort een Pilot Road 5 op de triple, stuurt wat minder snel in dan de pilot power 2ct die ik altijd had, maar voelt daarentegen wel stabieler.
Qua grip merk ik eigenlijk weinig verschil, maar dat kan ook aan mijn beperkte stuurvaardigheid liggen..O-)
Ik meende dat MPR5 ook de duurste uit het rijtje is....zijn ook goed.

Iig een rits aan sport/tour banden dus ergens een keuze gemaakt, en kom ik uit op angel GT van een paar jaar geleden. Inmiddels de GZ2 uitgebracht dus de gewone is goedkoper ...en voor mijn doen goed genoeg, vandaar.

Volgens kenners zou de nu gemonteerde bt016pro’s 4K mee kunnen maar ondertussen zit ik bijna op 14k...Ik gebruik ze als toerbanden.... :] Ik wil wat anders dan Bridgestone...

Op de duc heb ik rosso3, een heel andere motor maar die stuurt dan ook super strak.....
 
Hmm.. die kende ik nog niet! terwijl ik er pal tegenover wel een klantenkaart heb....
 
Terug
Bovenaan Onderaan