MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

grappig het ene moment worden er temperatuur record verbroken en nu wisselvallig weer .. hollen of stil staan
 
Ben net weer terug van een fraaie ronde, ideale weer vandaag......kortom, ff bijkomen.....:]


Nadat ik heb zitten sleutelen aan de duc. Jiffy bij de scharnier is versleten waardoor hij veel te schuin staat.

CAEAF043-F8A2-4D8C-9DF5-F80CB7124F7D.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Rij jij nou nog steeds op die rammel duc 🤔😳?

😁
Idd, nog steeds en al 15 jaar met dezelfde gemodificeerde koppeling naar tevredenheid......gisteren nog uitgelaten tijdens een uitje langs de IJssel en bezoek aan de club café in Heino. Niet helemaal geschikt vanwege de bokkige karakter onderin de toeren maar met een wisselende rijstijl prima te doen....heeft zo zijn charme.... :+

33C51A77-DF1F-45DB-B322-4B5B2956CC18.jpeg
 
Heb al de eerste pech met de Buell :+

Was 3 weken geleden een mooi stukkie aan het rijden toen de motor ineens heel schor en hol klonk. Dus toen rustig naar huis gehobbeld daar ik dichtbij was. Blijkt nu dat de lambda-sensor in zijn geheel is afgebroken in de uitlaat.

Ach ja, ik zei nog tegen de verkoper dat ik verwachte gemiddeld 1x per jaar stil te komen staan doordat er iets losgetrild of kapot getrild was :P
 
Heb al de eerste pech met de Buell :+

Was 3 weken geleden een mooi stukkie aan het rijden toen de motor ineens heel schor en hol klonk. Dus toen rustig naar huis gehobbeld daar ik dichtbij was. Blijkt nu dat de lambda-sensor in zijn geheel is afgebroken in de uitlaat.

Ach ja, ik zei nog tegen de verkoper dat ik verwachte gemiddeld 1x per jaar stil te komen staan doordat er iets losgetrild of kapot getrild was :P
Ach dat ik met mijn Alfa... je weet wat je koopt O-)
 
Euh.. there goes the neighborhood O-)
Maar vanwaar?

Soms maak neem je beslissingen in je leven die niet goed uitpakken. En dan beland je in Goor ;) Zonder gekheid, je moet toch ergens wonen dus waarom niet in Goor. Ben niet gebonden aan een specifieke plaats, zolang het maar Twente is voor nu.
 
Soms maak neem je beslissingen in je leven die niet goed uitpakken. En dan beland je in Goor ;) Zonder gekheid, je moet toch ergens wonen dus waarom niet in Goor. Ben niet gebonden aan een specifieke plaats, zolang het maar Twente is voor nu.
_O-
Kan heel wat redenen opnoemen om er niet te wonen, gelukkig heb ik 1 hele goede reden om dat wel te doen ;)
Maar welkom!
 
Ook weer goede middag , even afwezig geweest door ziekte en andere bijkomende prive omstandigheden .

Zaterdag einde van de ochtend rijd ik naar Zuidbroek (groningen) er is daar een klein motortreffen wat georganiseerd word bij vrienden van mijn ouders. ga daar ook heen om met de spuiter te praten wat de mogelijkheden en kosten zullen zijn om mijn XJR een nieuw uiterlijk te geven. ik blijf daar niet en kom dus weer terug naar Almelo.

Zijn er wellicht mensen die mee willen rijden ? , wel binnendoor , snelweg is zo saai
 
Terug
Bovenaan Onderaan