MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Ik ben vanochtend op de motor naar het werk gegaan (en nat geregend maar dat mocht de pret niet drukken) dus ik ga vanuit het werk nog even een rondje maken:]
 
Wordt er nog wel eens getexed?
Weinâg volgens mij..
Ik iig niet meer dit jaar (en daarna voorlopig ook niet)
Brommert staat te koop, en komt voorlopig niets voor terug op straat :Y

 
Wil morgen begin van de middag een stuk gaan toeren. Hopelijk krijg ik het vanavond voor elkaar om een rit in m'n Garmin te zetten om die morgen te gaan rijden.

Willen jullie mee?
 
Hoi allen in Oost.

Rondom Deventer / de dijk / omgeving vaak te vinden op de motor.
IMG-5049.JPG

IMG-5041.JPG

178C7CE7-43A2-47D1-95FA-5A8EB5488684.JPG
Buell 1125R uit 2008.
Heerlijke motor.
 
Vandaag maar eens een TomTom Rider 50 (nee, geen typo) aangeschaft voor 179 euro. Werd hoog tijd nu alle knoppen uit de Zumo 550 vallen :+
 
Laatst bewerkt:
Weinâg volgens mij..
Ik iig niet meer dit jaar (en daarna voorlopig ook niet)
Brommert staat te koop, en komt voorlopig niets voor terug op straat :Y

Genoeg van?
 
Vandaag maar eens een TomTom Rider 50 (nee, geen typo) aangeschaft voor 179 euro. Werd hoog tijd nu alle knoppen uit de Zumo 550 vallen :+
Had je beter een tweedehandse TT550 kunnen aanschaffen...

Kronkelroute kiezen en gaan. Uiteraard gaat het niet 100% bijv. door grotere plaatsen maar daarvoor moet je, als je eigenwijs bent, even de rondweg pakken en hij berekent opnieuw een mooie route.

Afgelopen zondag wederom noord Twente op andere wegen terecht gekomen...
 
Had je beter een tweedehandse TT550 kunnen aanschaffen...

Kronkelroute kiezen en gaan. Uiteraard gaat het niet 100% bijv. door grotere plaatsen maar daarvoor moet je, als je eigenwijs bent, even de rondweg pakken en hij berekent opnieuw een mooie route.

Afgelopen zondag wederom noord Twente op andere wegen terecht gekomen...

De TT50 is nagenoeg identiek een de TT550. De functionaliteit die er niet op zit mis ik niet dus goedkoper kan niet voor mij, althans ene tweedehands TT550 ben ik niet voor dat geld tegengekomen.
De kronkelroute is ook de reden dat ik voor TomTom kies in plaats van Garmin. Schijnt inderdaad goed te werken.
 
De TT50 is nagenoeg identiek een de TT550. De functionaliteit die er niet op zit mis ik niet dus goedkoper kan niet voor mij, althans ene tweedehands TT550 ben ik niet voor dat geld tegengekomen.
De kronkelroute is ook de reden dat ik voor TomTom kies in plaats van Garmin. Schijnt inderdaad goed te werken.
Ok, heb me in de ‘50’ niet verdiept....maar als het alleen voor de kronkel optie is dan prima!
 
Jup.. kan niet wennen aan dit model, de cliché ''hij is alleen leuk als het echt hard gaat'' is gewoon 100% waar.
Racer gesloopt, straatfiets eruit en van beide samen komt er een purpose build racer voor terug, wil raceseizoen 2020 goed doen, of niet doen :Y

Maybe een domme opmerking, maar dat risico neem ik.. Als je ZAC goed wil doen moet je dan niet gewoon een dikke 4 pitter halen ipv een appie?
 
Maybe een domme opmerking, maar dat risico neem ik.. Als je ZAC goed wil doen moet je dan niet gewoon een dikke 4 pitter halen ipv een appie?
Als je het goed leest, staat er ook dat er een motor komt die voor racen opgebouwd is, heel leuk die twins 😍 maar voor “budget” racen een no go, dus idd zoals Koen zegt, stay tuned 😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan