MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

nog een paar weken dan gaan we eens rustig de spullen voor de beurtjes enz. bestellen.... maar voorlopig weer even terug in winterslaap.... .:z:z
 
En het was net zo lekker rustig hier.... :')


nou niet meer .....


1611265959836.png
 
nog een paar weken dan gaan we eens rustig de spullen voor de beurtjes enz. bestellen.... maar voorlopig weer even terug in winterslaap.... .:z:z
Ik doe ook winter/zomerbeurtjes mocht je hier zelf geen zin in hebben 😁👌

Hier staat ‘ie er zo goed als klaar voor, alleen nog nieuwe “koelvloeistof” en een regenlichtje, daarna bij Ten Kate op de bank afstellen (Quickshifter inleren) en aftellen tot 12 April *O*
A3D77E98-767A-447D-8CA0-8745A4ED0492.jpeg
 
Heb donderdag nog lekker paar uurtjes gereden aan het begin van de middag, pekel was allemaal mooi weg gespoeld en ook niet te koud. Vrouw had het wel koud op dr 790 maar die heeft ook geen zadelverwarming/ruit/handkappen 😂
 
Slechts 2 man rijden er nog van mijn vriendenkring, we zijn allebei gepensioneerd terwijl de ‘jonkies’ <65 allang afgehaakt zijn.

Gisteren, tijdens de koffie, hadden we het nog over....we geven onszelf 5-10 jaar motorrijden...._O-

En tis 60 jaar geleden met mij zo begonnen:

Bekijk bijlage 1587958

Bij mij begon het iets anders maar ben wel van plan dan langer dan 10 jaar motor te rijden.
 
Dacht na het vele regen van de afgelopen dagen om de eerste kilometers op de vfr in 2021 te maken maar helaas, afgelopen nacht flink gestrooid in mijn omgeving.

Wel op een tweewieler vgezeten, op de fiets boodschappen gedaan.
 
Dacht na het vele regen van de afgelopen dagen om de eerste kilometers op de vfr in 2021 te maken maar helaas, afgelopen nacht flink gestrooid in mijn omgeving.

Wel op een tweewieler vgezeten, op de fiets boodschappen gedaan.
vandaag zat mederijders gezien. Maar vannacht weer regen en morgen goed weer. Heb een kilo stof op de z900 liggen dus morgen ff lekker rijden en wassen.
 
heb zoiets ik laat de R850R lekker in de stalling staan , qua temp kon het best vanmiddag
maar ze hadden aardig gestrooid

dan maar ff de R850R checken in de stalling ,, wielen even verdraaien , ABS ff geactiveerd

1611423939333.png
 
vandaag zat mederijders gezien. Maar vannacht weer regen en morgen goed weer. Heb een kilo stof op de z900 liggen dus morgen ff lekker rijden en wassen.

Waar heb je dat goede weer gezien? In Spanje :? Voorspelling van het KNMI is 5 graden, brrrrr B|

Nee, ik wacht wel tot het 15+ graden is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan