MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Ik heb gisteren gereden, en nieuwe afspraak voor het olieverversen gemaakt....

Trouwens, zag nog zout liggen op de wegen, bijv. op de oude N18...mijn Italiaan komt voorlopig niet buiten.

67ED0742-AFB2-4D29-80E4-9B8712A29DAB.jpeg
 
Heb net deze week een lerenpak van Rev’it gekocht.

morgen een nieuwe helm kopen.
Helmen, keuze genoeg...belangrijkste is dat hij perfect past, dus ook na een tijdje.

Verleden jaar de moeite genomen om daar goed op te letten en ik ben uitgekomen op een Shoei Neotec. En na een jaar in mijn bezit nog steeds erg tevreden over de passing. Ik ben bij MKC Zutphen uitgekomen, verkoper nam alle tijd voor mij en mijn motormaat....
 
Helmen, keuze genoeg...belangrijkste is dat hij perfect past, dus ook na een tijdje.

Verleden jaar de moeite genomen om daar goed op te letten en ik ben uitgekomen op een Shoei Neotec. En na een jaar in mijn bezit nog steeds erg tevreden over de passing. Ik ben bij MKC Zutphen uitgekomen, verkoper nam alle tijd voor mij en mijn motormaat....
Klopt, ik ga naar de garage waar ik voor alles heen ga. Die hebben ook een supergroot assortiment.

ik heb nu nog een Jopa helm. Maar die is gevallen en heeft schade.
 
Kleding, hier geen vaste winkel ofzo....ik koop bij iedereen...behalve internet dan. Bijv. passen bij een zaak en op internet goedkoper kopen...niet mijn nanier zegmaar.

Ter maat in Nijmegen heeft ook een uitgebreid voorraad, met koopjes hoek... :+...want daar kom ik regelmatig.
 
Ik kom heel graag bij Ten Kate :)
Daar heb ik mijn helmen gekocht en meerdere kleding artikelen.
Mijn leren pak wat ik op straat gebruik heb ik jaaaren geleden bij Jos Engbers gekocht. Daar kom ik ook regelmatig (ja... behalve nu natuurlijk...), leuke zaak.
Mijn airbag pak heb ik destijds gekocht bij Molenaar, ook een fijne zaak :) :Y
 
Ik kom heel graag bij Ten Kate :)
Daar heb ik mijn helmen gekocht en meerdere kleding artikelen.
Mijn leren pak wat ik op straat gebruik heb ik jaaaren geleden bij Jos Engbers gekocht. Daar kom ik ook regelmatig (ja... behalve nu natuurlijk...), leuke zaak.
Mijn airbag pak heb ik destijds gekocht bij Molenaar, ook een fijne zaak :) :Y
8B66A56F-F25F-459A-B584-112FC77731BF.jpeg


Deze is het geworden. Bij Erison in Almelo.
 
Helmen, keuze genoeg...belangrijkste is dat hij perfect past, dus ook na een tijdje.

Verleden jaar de moeite genomen om daar goed op te letten en ik ben uitgekomen op een Shoei Neotec. En na een jaar in mijn bezit nog steeds erg tevreden over de passing. Ik ben bij MKC Zutphen uitgekomen, verkoper nam alle tijd voor mij en mijn motormaat....

Vorig jaar ook geweest voor een nieuw leren pak. Het pak was niet op voorraad maar werden gewoon 2 verschillende maten van besteld zodat ik ze kon passen wanneer ze binnen waren, zonder de verplichting er eentje te kopen.
Levering duurde even en ondertussen kwam er een kledingactie met korting die ook alweer verliep voordat de pakken geleverd waren. Na een e-mail werd ook nog eens netjes de korting verwerkt, ook al was de actie verlopen.

Maar eveneens positieve ervaringen met Ten Kate en Ter Maat.
 
Motorpak.....mijn laatste pak gekocht op MP, Texport...35 euro en paste perfect. En nog steeds pas mijn pak perfect, maat 50, want ik hou hem als referentie zodat ik niet dichtgroei.. _O-
 
Motorpak.....mijn laatste pak gekocht op MP, Texport...35 euro en paste perfect. En nog steeds pas mijn pak perfect, maat 50, want ik hou hem als referentie zodat ik niet dichtgroei.. _O-
Dat heb ik ook gedaan wel voor iets meer. Maar bijna als nieuw. Echt mooi pak van rev'it.
1f9f9096-c0e3-4451-960a-60adc1cfb34f.jpg
 
Sssst we zouden niks zeggen over Timesharing!
Mag ik vragen wat je er nieuw voor betaalt hebt?
Die heb ik zo goed als nieuw gekocht bij een particulier in Tilburg. 5x Gedragen toen. 200 euro voor betaald.
Nieuw had hij er 592 euro voor betaald
 
GSX-S is inmiddels ingereden. Ook wat investeringen gedaan. Eindelijk navigatie op de motor, na 16 jaar rijden :+. En ook maar een SW Motech tas erop gelijk, want dat beviel op de Kawa wel heel goed. Deze is wel iets kleiner :+

1614453906950.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan