MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

:Y
Gisteren had ik nog een klein rondje gereden.. Dus hij is nog versch gestorven :+
Gisteren voor het eerst een tocht gemaakt….128km. Laatse maanden allemaal van die piseindjes tot 80km ofzo vanwege koude weer, en met nat weer rij ik niet.

Na 128km was ik het zat…geen zin meer in drempels…gemiddeld 47km/h en hoogste snelheid was 92 km/h. Kortom, oudelullen tempo met de warmte.
 
Straks nog even op bezoek...is intotaal 80 km heen en terug. Twijfel om met de motor te gaan. Als je naar het weer vandaag kijkt is het droog...oh nee, toch nat. Wacht toch droog!-O-
 
De twijfel werd mij te veel, om 14:00 voor de zekerheid t regenpak in de koffer gegooid en t voorwiel richting Tecklenburg gezet. Nu bij de Mühle en nog geen druppel gezien. Heerlijk weertje!

Mühle is door fietsers over genomen, en heeft (nog) geen currywürst ... B|
 
De twijfel werd mij te veel, om 14:00 voor de zekerheid t regenpak in de koffer gegooid en t voorwiel richting Tecklenburg gezet. Nu bij de Mühle en nog geen druppel gezien. Heerlijk weertje!
Een laatste blik op verschillende weer sites heeft mijn twijfel ook weggenomen. Dat wordt het pak aan en gas erop :]

Veel plezier nog!
 
vanmiddag nog een rondje gereden met de GS,, ging weer geweldig ,, geen druppel gezien.
het was een behoorlijk stuk afgekoeld dus prima te doen , volgende week kan het weer zo warm worden
 
De twijfel werd mij te veel, om 14:00 voor de zekerheid t regenpak in de koffer gegooid en t voorwiel richting Tecklenburg gezet. Nu bij de Mühle en nog geen druppel gezien. Heerlijk weertje!

Mühle is door fietsers over genomen, en heeft (nog) geen currywürst ... B|
Wat hebben ze er nog wel?
 
Kijk dat is mooi.*O*
Ik ben nu alleen nog bang dat de keukenmessen vanzelf achter mij aankomen als ik langs de keukenla wandel.:YY

Nou ja, je moet er ook iets voor over hebben.8-)
 
Kijk dat is mooi.*O*
Ik ben nu alleen nog bang dat de keukenmessen vanzelf achter mij aankomen als ik langs de keukenla wandel.:YY

Nou ja, je moet er ook iets voor over hebben.8-)

je heb wel het voordeel als je een boutje of moertje laat vallen in je half geopenende motor , je met een vinger die er zo uit vist.
misschien heb je volgend jaar wel een 3e arm erbij ?? of vleermuis vleugels ...
 
je heb wel het voordeel als je een boutje of moertje laat vallen in je half geopenende motor , je met een vinger die er zo uit vist.
misschien heb je volgend jaar wel een 3e arm erbij ?? of vleermuis vleugels ...
Vleermuisvleugels nog wel. _O-

Dan moet ik mijn nick ook nog aan gaan passen naar batblub zeker:X🦇
 
Terug
Bovenaan Onderaan