MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Ja, qua foute Nederlandstalige muziekkennis is idd alle hoop wel zo’n beetje verloren :+
het kan nog altijd erger


Die zou echt 2 straten verderop kunnen wonen en haar vriend zou vandaag wel die gek kunnen zijn die met een kruisboog op de Politie stond te mikken ......
 
Tsssk, wat generaliserend bezig weer. Ben je de rel van laatst vergeten _O-
niet heel almelo is zo ,, er zijn ook mensen die dit leuk vinden
niet mijn smaak maar wel beter te pruimen

of dit
ook populair , hoeft niet zo van mij.

maar dit kan je ook in Hengelo en Enschede aantreffen

er zijn die dit geweldig vinden
 
Nog een weekje dan gaat hier in het dorp het oktoberfest weer los.
Dat is pas vreselijke muziek.

Je moet echt wel flink aan het bier anders hou je de avond niet vol.
Gelukkig schenken ze dan fatsoenlijke glazen van een halve liter anders duurt het te lang. :+
 
Twee jaar geleden hadden ze hier dus ook een Helene Fisher tribute band.

Het origineel is al niet een cultureel hoogstandje maar is wel te pruimen als je wat bier op hebt maar de kopie was niet om aan te horen.
Zelfs na een hele avond bier hijsen_O-
 
zoveel zuipen dat je hersencellen die niet kapot gaan niet meer zo kritisch zijn, om dat soort muziek te kunnen pruimen is aan mij niet besteed
 
Dat hoeft ook niet hè.
Voor mij is dat het begin van de vakantie dus ik heb die paar hersencellen die nog werken toch voorlopig niet nodig :+
 
Nog een weekje dan gaat hier in het dorp het oktoberfest weer los.
Dat is pas vreselijke muziek.

Je moet echt wel flink aan het bier anders hou je de avond niet vol.
Gelukkig schenken ze dan fatsoenlijke glazen van een halve liter anders duurt het te lang. :+

Een oktoberfest in Nederland in september. Wat had je dan verwacht? :o
 
*Gummiebeer meld zich ook weer in dit topic. Vroegah kwam ik nog wel eens langswaaien (met koekjes), maar toen was het nog bij de Tex en reed ik met een Transalp PD06. De Alp ging helaas weg en tussendoor nog een gare VT500c gehad die ook weer snel weg was.
Gelukkig staat er weer een motor ter beschikking! Wellicht kom ik nog eens koekeloeren met het Divje als ik in de buurt ben. :]
 
Weer wat geleerd vandaag. Altijd even een rondje om de motor doen als je vertrekt. Mijn knipperlicht hing er zielig bij, mooi verscholen achter de nummerplaat :+ Kwam ik achter omdat mijn voedingskabel van de TomTom de geest had begeven onderweg -O-
 
Ik doe mijn best :+ Al krijg ik de indruk dat de rest hier nagenoeg geen kilometers maakt, dan gebeurd er natuurlijk ook nooit iets O-)
 
pfff, kon na het zien (je klikt toch hè) nog nét mijn hersencellen overtuigen om niet collectief zelfmoord te plegen..

Meer ontopic: gisteren nog wel een nieuwe accu voor de triple opgehaald, dus misschien kan ik mijn km’s van dit jaar nog verdubbelen..
 
Ik doe mijn best :+ Al krijg ik de indruk dat de rest hier nagenoeg geen kilometers maakt, dan gebeurd er natuurlijk ook nooit iets O-)
Gisteren nog gereden, op de VFR.….blijft een fijne motor voor mijn tourtjes. Kortom, ik ga door ondanks commentaar vd Mrs….

Helaas ging de Italdag in Brabant dit jaar niet door anders zou het een mooie rit zijn geweest. Vorige week zondag was de ducati zondag in Heino, ook daar niet even geweest want ik vind de N35 een verschrikkelijk weg voor de motor. Alternatief is dat je binnendoor gaat en telkens gelanceerd wordt door de k-drempels…ook geen alternatief: Duitsland…. :]
 
pfff, kon na het zien (je klikt toch hè) nog nét mijn hersencellen overtuigen om niet collectief zelfmoord te plegen..

Meer ontopic: gisteren nog wel een nieuwe accu voor de triple opgehaald, dus misschien kan ik mijn km’s van dit jaar nog verdubbelen..
Had je niet beter tot na de winter kunnen wachten met die accu :? O-)

Nou… @bouwvakkertje heeft afgelopen week wel haar eerste rondje van het jaar gereden!
Mad respect _O- Even in en uit de schuur om vlakke banden te voorkomen zekers:+

En ik heb er gisteren heel veel gezien, gehoord en geroken op de Luttenbergring!
Maar die zitten niet op Oost.

Gisteren nog gereden, op de VFR.….blijft een fijne motor voor mijn tourtjes. Kortom, ik ga door ondanks commentaar vd Mrs….

Helaas ging de Italdag in Brabant dit jaar niet door anders zou het een mooie rit zijn geweest. Vorige week zondag was de ducati zondag in Heino, ook daar niet even geweest want ik vind de N35 een verschrikkelijk weg voor de motor. Alternatief is dat je binnendoor gaat en telkens gelanceerd wordt door de k-drempels…ook geen alternatief: Duitsland…. :]
Doorgaan tot het bittere einde of zolang het leuk is. En inderdaad, geef mij maar Duitsland.
 
Mad respect _O- Even in en uit de schuur om vlakke banden te voorkomen zekers:+
Nee nee, echte rit! Motor gestart en een uur weggeweest. Ik heb de dagteller gecontroleerd, ze heeft niet op de hoek van de straat staan wachten!
:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan