MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Nee nee, echte rit! Motor gestart en een uur weggeweest. Ik heb de dagteller gecontroleerd, ze heeft niet op de hoek van de straat staan wachten!
:]

De wonderen zijn de wereld nog niet uit :o
 
Ben dol op m'n GS ,, het gemak waar je alles wel mee kunt doen, maar denk soms wel eens aan een lichte urban 300 cc 4T motorscooter , super praktisch en lage running cost en onderhoud arm voor erbij. en de GS meer voor het betere tourwerk en de lange afstand.
 
Elektrische scooter lijkt mij termijn wel 'wat'......maar ik heb mijn e-bike van bijna 10 jaar vd baas en bevalt ook nog steeds goed. Kom ik iig op de betere plekken voor vogelfotografie etc richting de duitse grens..... 8-)
 
Een elektrische Scooter is voor mij nu een brug te ver,, die zijn echt behoorlijk aan de prijs, zwaar , wel goedkooper per km wat je kwijt bent aan stroom t.o.v. benzine , ik vind een Honda SH300i best leuk die kosten weinig , zeer stabiel met die 16" wielen .
 
Ter info, camera toezicht is in bedrijf genomen in Enschede centrum. Ik kreeg post van het CJIB omdat ik mijn motor ongeveer 1,5 meter over de grens binnenstad had geparkeerd. Voor de kenners, het flat met overkapping aan de van Lochemstraat waar wel vaker motoren staan geparkeerd.
Schade is, in mijn geval, €159 inclusief administratiekosten. Een vormfout want dat bedrag is gebaseerd op het inrijden van de binnenstad (€90) plus de verplichte rijrichting niet volgen (€150). Nu is de van Lochemstraat toegankelijk voor beide rijrichtingen dus ik ben in bezwaar gegaan.
Ik was er niet van op de hoogte dat de camera's actief zijn sinds 21-08-21 en misschien wel meer mensen niet, dus bij deze wees gewaarschuwd! Tis zonde geld :Y
 
tot ze er een einde aan maken omdat te veel mensen er gebruik van maken , is in het verleden vaak gebeurt
Vaker, gebeurt altijd en nu ook weer met elektrische auto’s.

Tesla is alleen succesvol geworden doordat een bepaalde groep heel goedkoop auto kan rijden. Wij, het gewone volk niet….

Verder maak ik me niet druk om….kost eenmaal geld, en zojuist goedkoop getankt in Alstatte…_O-
 
Ach, ik heb de introductie vd TV meegemaakt, en volgens sommigen zou de wereld toen ook vergaan…._O-

en misschien maak ik de EV revolutie nog mee, ben wel al half begonnen met mijn hybride.
 
heb bewust de invoering van de computer mee gemaakt, en zelf in de omslag van analoog naar digitaal aan mee gewerkt ,, er waren mensen tegen , en mensen voor, de meeste hebben het wel geaccepteerd, er is toen heel veel veranderd.
 
Voor de Mrs wel naar een elektrische scooter gekeken, helaas is er nog geen die Assen haalt op één lading.
 
Ik vind een Honda Forza 300/350 wel erg interessant , puur voor woon & werk , die dingen zijn erg betaalbaar, lopen erg zuinig ga je op geen enkele manier terug verdienen met een EV scooter , maar je komt wel in Assen aan en weer terug ook als je door rijd.
 
Ik hou het voor woon-werk verkeer de helft van de tijd maar bij het koekblik. Stuk makkelijker om de klapjap gewoon achterin te gooien. En in de winter zet ik de verwarming gewoon aan.😁
De andere helft van de tijd hou ik het bij mij sloffen.
Van de woonkamer naar kantoor kan gewoon via de gang.🤓
 
Terug
Bovenaan Onderaan