MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

@Konuz83

Ik plaats hier eigenlijk nooit iets, maar wil jou en je dierbaren alvast veel sterkte wensen in deze moeilijke periode.
 
Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar hier volgt even een kutbericht.

Zoals de meeste wel zullen weten, moest ik begin maart overschakelen op een andere behandeling. Vorige week donderdag ben ik opgenomen in het ziekenhuis vanwege een opgezette buik. Ook was ik 8 kilo aangekomen. Na diverse onderzoeken is er afgelopen woensdag een CT-scan gemaakt. Daarvan kreeg ik gisteren de uitslag.

Helaas is deze niet goed… De behandeling heeft zo goed als niks gedaan, dus de kanker heeft ‘vrij spel’ gehad. Er zijn nieuwe tumoren gevonden in mijn lever, En beginnende tumoren in mijn longen, buikwand en kanker sporen in het buikvocht tussen mijn darmen.

De situatie is dusdanig ernstig dat ik nu in de laatste fase zit. De arts gaf mij nog enkele weken.
Ook vanuit huize Mura heel veel sterkte en we denken aan jullie Xx
 
Morgen ga ik tijdens de Kawasaki Promo tour 2023 rijden op de Z H2 SE, ben benieuwd!
Gaan er ook nog mensen van hier?
Nee dat is een stapje te ver voor mij... heb donderdag wel de Forza 300 eindelijk uit de garage gehaald en een stukje gereden. Wou moeizaam starten, vermoed door de moderne benzine. Dus maar even bijgevuld met Super Plus 98.
Wel spannend als je de motor de garage uithaalt en helemaal niets doet. Bleek dat de batterij van de keyless fob leeg was en die van de reserve ook.... en zonder dat doet ie helemaal niets 🤷‍♂️
 
Nee dat is een stapje te ver voor mij... heb donderdag wel de Forza 300 eindelijk uit de garage gehaald en een stukje gereden. Wou moeizaam starten, vermoed door de moderne benzine. Dus maar even bijgevuld met Super Plus 98.
Wel spannend als je de motor de garage uithaalt en helemaal niets doet. Bleek dat de batterij van de keyless fob leeg was en die van de reserve ook.... en zonder dat doet ie helemaal niets 🤷‍♂️
Moderne dingen... Moet je ook niet willen
 
  • Eens
Waarderingen: JPD
nou kost zo'n cr2022 batterij de wereld niet en meestal zijn ze best snel te wisselen , maar als je weg wil en het kan niet is het knap vervelend.
ik snap niet waarom ze niet gewoon nog een ouderwets contact slot er bij monteren zodat je altijd weg kan en je heb van die chip die een signaal kunnen sturen zodra ze door een energie veld gehaald worden maar zelf geen batterij hebben.
 
nou kost zo'n cr2022 batterij de wereld niet en meestal zijn ze best snel te wisselen , maar als je weg wil en het kan niet is het knap vervelend.
ik snap niet waarom ze niet gewoon nog een ouderwets contact slot er bij monteren zodat je altijd weg kan en je heb van die chip die een signaal kunnen sturen zodra ze door een energie veld gehaald worden maar zelf geen batterij hebben.
CR2032.. maar dat terzijde. Het was de 4e in korte tijd die ik moest wisselen, de deurbel, de weegschaal en de sleutel van de Merc gingen deze voor. Inmiddels wel door mijn voorraad batterijen heen :X
Moderne dingen... Moet je ook niet willen
Klopt, al werkt het op zich prima en geen sleutel in de motor is ook best prettig.
 
Ik zou mij de hele tijd gek zoeken naar de sleutel, niks voor mij die moderne fratsen :P
 
CR2032.. maar dat terzijde. Het was de 4e in korte tijd die ik moest wisselen, de deurbel, de weegschaal en de sleutel van de Merc gingen deze voor. Inmiddels wel door mijn voorraad batterijen heen :X

Klopt, al werkt het op zich prima en geen sleutel in de motor is ook best prettig.
Voorraad (blisters) aanschaffen bij batterijenhuis.nl…… :?

Na een keer gestaan te hebben en de Mrs moeten bellen vervang ik ze elke jaar…8)7
 
CR2032.. maar dat terzijde. Het was de 4e in korte tijd die ik moest wisselen, de deurbel, de weegschaal en de sleutel van de Merc gingen deze voor. Inmiddels wel door mijn voorraad batterijen heen :X

Klopt, al werkt het op zich prima en geen sleutel in de motor is ook best prettig.
ik heb meestal wat van die batterijen vanwege de sleutels van onze auto's maar ook de pc's die ik repareer die vaak een slechte batterij hebben en dan de CMOS setting vergeten en de pc slecht of blijft hangen bij het starten.

word er nog ge TEX/Shell ?
 
ik heb meestal wat van die batterijen vanwege de sleutels van onze auto's maar ook de pc's die ik repareer die vaak een slechte batterij hebben en dan de CMOS setting vergeten en de pc slecht of blijft hangen bij het starten.

word er nog ge TEX/Shell ?
CMOS.. door al die laptops zijn mensen allang vergeten dat er een batterij nodig is voor het opstarten _O- Al mijn desktops hangen aan de stroom.
Ik zou mij de hele tijd gek zoeken naar de sleutel, niks voor mij die moderne fratsen :P
Hangt gewoon in het sleutelkastje hoor. Enne ... joa joa :/
Voorraad (blisters) aanschaffen bij batterijenhuis.nl…… :?

Na een keer gestaan te hebben en de Mrs moeten bellen vervang ik ze elke jaar…8)7
Had er 6 op voorraad... nu nog 1 binnen 3 weken. Bedankt voor de tip, een goede dealer kan geen kwaad.
 
CMOS.. door al die laptops zijn mensen allang vergeten dat er een batterij nodig is voor het opstarten _O- Al mijn desktops hangen aan de stroom.

Hangt gewoon in het sleutelkastje hoor. Enne ... joa joa :/

Had er 6 op voorraad... nu nog 1 binnen 3 weken. Bedankt voor de tip, een goede dealer kan geen kwaad.

als een pc of laptop wat langer uit staat door vakantie of ziekte of wat anders dan zetten ze hem weer aan en dan paniek omdat ie niet door start en allerlei BIOS post meldingen geeft. en dan een batterij van een paar euro erin en de bios even in regelen en weer gaan.
 
Prima weertje vandaag! Accu van de Mille was kapot, dus gisteren een nieuwe besteld. Zou vandaag binnen komen. Bedankt PostNL! Niet dus. Gelukkig doet de Goof het áltijd :+
IMG_7449.jpeg

En ja, er staat veel onkruid op de oprit, dat weet ik :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan