MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

Inderdaad goed weer. Kwam nog een Swetty in het wild tegen ter hoogte van Teuge.
Ik was het niet, was met de tuin in orde maken…..echt mijn liefhebberij…. |(

Was wel ff met de motor naar Losser gegaan, in de morgen…. :]…..ohja, met de Honda….en gelijk getankt, superplus 1,89.

IMG_5625.jpeg
 
vandaag was het wel een off dag qua weer dan .....
maar het lijkt dat we nu eindelijk wat beters gaan krijgen
 
Verse accu erin en lopen he, dat Italiaans raspaardje. Ook de Akrapovic erop gezet, kan ik er in ieder geval nog een ritje mee maken :P
Helaas niet meer gelukt. Energie daalt verschrikkelijk hard. Net als gewicht en spier verlies. Krijg haar niet eens meer over het drempeltje van de garage gedrukt. En mijn balans is ook niet zo best.

Ben bang dat het nu weleens hard achteruit kan gaan…
 
Helaas niet meer gelukt. Energie daalt verschrikkelijk hard. Net als gewicht en spier verlies. Krijg haar niet eens meer over het drempeltje van de garage gedrukt. En mijn balans is ook niet zo best.

Ben bang dat het nu weleens hard achteruit kan gaan…
Da's knap kut.
Sterkte😘
 
Helaas niet meer gelukt. Energie daalt verschrikkelijk hard. Net als gewicht en spier verlies. Krijg haar niet eens meer over het drempeltje van de garage gedrukt. En mijn balans is ook niet zo best.

Ben bang dat het nu weleens hard achteruit kan gaan…


had het je zo gehoopt dat toch zou meevallen ,

Jij en Bouw heel veel sterkte .
 
Helaas niet meer gelukt. Energie daalt verschrikkelijk hard. Net als gewicht en spier verlies. Krijg haar niet eens meer over het drempeltje van de garage gedrukt. En mijn balans is ook niet zo best.

Ben bang dat het nu weleens hard achteruit kan gaan…
Da's knap klote Koen :/

Heel veel sterkte ❤️
 
Terug
Bovenaan Onderaan