MF-Oost 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morguhh @ all... :W



Goed, na een lange afwezigheid hier mijn kop maar eens laten zien.

Denk dat dit de eerste keer is dat ik in het Oost forum post maar goed.

Zondag wezen rijden met een vriend van me. Hij vertelde me dat er een ontmoeting zou zijn met een aantal lui van MF Oost bij de texaco in Hengelo.

Hier samen heen gereden en daar stonden welgeteld 2 anderen!!!

Heb ik eens al mijn moed verzameld om te komen kijken is er nauwelijks iemand ;)

Volgende keer een betere poging dan maar?

Enne:

Ksborg: "Jullie gezien! In Oldenzaal, diegene die achter je reed met die GSX-R zwaaide, blijkbaar omdat ik heel verbaasd zat te kijken."

Nou nee, puur omdat jij die KPN collega bent met die onwijs mooie pekelfiets en daarnaast die geel/zilvere TDM :+

Als de temperaturen hoger zijn en het zout van de weg is moet je dan is kijken, mag er wel een extra parkeerplaats voor de texxers komen........ :+
 
Welkom *O* Het aantal Tex'ers loopt wel op zodra de pekel weg is en de temperatuur wat stijgt.

Nu dus leek mij zo.. Temp gaat omhoog en Pekel is zo goed als weg :} .. (Daarnaast is als het goed is (over)morgen het kenteken van mijn gixer binnen *O*)

Ik moet zondag weer voetballen, mits ik op tijd klaar ben en mijn sporttas kan droppen bij iemand in de auto ben ik van de partij... Ga alleen nog niet mee rondrijden in DE
 
Laatst bewerkt:
Nu dus leek mij zo.. Temp gaat omhoog en Pekel is zo goed als weg :} .. (Daarnaast is als het goed is (over)morgen het kenteken van mijn gixer binnen *O*)

Ik moet zondag weer voetballen, mits ik op tijd klaar ben en mijn sporttas kan droppen bij iemand in de auto ben ik van de partij... Ga alleen nog niet mee rondrijden in DE

Denk dat je je kenteken donderdag in huis hebt..... Per toeval moest ik altijd dinsdags voor de keuring, had hem altijd voor het weekend in huis! :)

Mag de komende dagen nog wel ff flink regenen voordat al die pekel weer weg is, zondag waren de straten weer helemaal wit van het zout! :(
 
:Z Ik ga rustig verder met mijn winterslaap :Z

De pekel mag dan weg zijn, ben afgelopen jaar net ff iets te vaak natgeregend -O- om dit weer leuk te vinden : r .... tot in deeltje 37 :?

:W
 
Goed, na een lange afwezigheid hier mijn kop maar eens laten zien.

Denk dat dit de eerste keer is dat ik in het Oost forum post maar goed.

Zondag wezen rijden met een vriend van me. Hij vertelde me dat er een ontmoeting zou zijn met een aantal lui van MF Oost bij de texaco in Hengelo.

Hier samen heen gereden en daar stonden welgeteld 2 anderen!!!

Heb ik eens al mijn moed verzameld om te komen kijken is er nauwelijks iemand ;)

Volgende keer een betere poging dan maar?

Enne:

Ksborg: "Jullie gezien! In Oldenzaal, diegene die achter je reed met die GSX-R zwaaide, blijkbaar omdat ik heel verbaasd zat te kijken."

Nou nee, puur omdat jij die KPN collega bent met die onwijs mooie pekelfiets en daarnaast die geel/zilvere TDM :+
Haha het Texxen word wel weer meer als je meer in het seizoen komt... Soms staan we écht met heel veel mensen :Y. Enneuh, ik dacht eerst dat 't iemand anders was op die GSX-R, maar op één of andere manier kwam ie me wél bekend voor... Heb 'm één of twee keer zien staan bij KPN, maar zeker weten deed ik het niet... Mocht je me daar eens zien, zwaai even of zo, want ik heb eigenlijk geen idee wie je bent _O-
 
@R1Zoesa, ik doe mijn best maar heb geen wachtwoord van de mf-oost photobucket

@eady, dat had ik id zelf al gezegt

@bodo, ik had het al gehoord (moeders hé ;) ) Mijn motor was veel beroerder hoor, daar knapten de schroeven spontaan af gister als ik ze losdraaide of ze draaiden dol... Heb je overigens niet horen schreeuwen :+

Wie kan mij het wachtwoord geven van de MF-oost photobucket
 
@R1Zoesa, ik doe mijn best maar heb geen wachtwoord van de mf-oost photobucket

@eady, dat had ik id zelf al gezegt

@bodo, ik had het al gehoord (moeders hé ;) ) Mijn motor was veel beroerder hoor, daar knapten de schroeven spontaan af gister als ik ze losdraaide of ze draaiden dol... Heb je overigens niet horen schreeuwen :+

Wie kan mij het wachtwoord geven van de MF-oost photobucket
Starscream :Y... Dat is dus niet het wachtwoord, maar hij kan 'm geven :+
 
Laatst bewerkt:
Khad eergistern ff foto's laten schieten. Deze foto was wa mooi gelukt *O* Mooie foto voor in de OP eventueel? :P

waomya.jpg
 
Laatst bewerkt:
bedenk wel dat je bij K&N duure luchtfilterolie nodig hebt als je deze schoonmaakt.

BK :}


p.s morge :Z


Dat is het ook heb wat aanbiedingen gezien waar het filter 80 kost en de schoonmaak set 15,,, en ik weet dat er ook filters zijn die meer lucht doorlaten en van gewoon schuim zijn en met motorolie kan inweken en lang zo duur niet zijn ,,
 
Dennis_B, was jij vandaag in je trainingsbroek bij Motoport een half uur geleden ongeveer? Motor en helm komen overeen....
 
Dat is het ook heb wat aanbiedingen gezien waar het filter 80 kost en de schoonmaak set 15,,, en ik weet dat er ook filters zijn die meer lucht doorlaten en van gewoon schuim zijn en met motorolie kan inweken en lang zo duur niet zijn ,,

hou er wel rekening mee dat een K&N filter maar een keer of 1000 uitgewassen kan worden.

Dus met andere woorden, 1 keer een K&N filter kopen betekent, voor deze motor nooit weer een filter kopen. :W

En het schoonmaaksetje gaat erg lang mee.
 
Dennis_B, was jij vandaag in je trainingsbroek bij Motoport een half uur geleden ongeveer? Motor en helm komen overeen....
Whaha ja da was ik, damn dat doe k echt nooit weer met trainingsbroek aan B| Die hek normaal onder me motorbroek ma omdak ma een kleine pauze van school had wask snel ff na motoport geknald :P maarja, jij was dus diegene bij de kassa naast mij? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan