MF-Oost 39

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn geld van mijn (kapotte) pak terug gekregen van Motoxcite, dus ik ben op zoek naar een nieuw pak.. Heb eigenlijk niet meer zoveel centen, dus zat te kijken naar dit pak van Louis.. Iemand bekend met probiker? Ik hoor van mensen dat het gewoon goed spul moet zijn...

[afbeelding]
[afbeelding]

Verder heb ik de vraag of iemand ervaring heeft met het verzenden van motorpakken via Louis, kan het dan gewoon weer terug eventueel?

@Dennis_B: jij hebt hetzelfde pak besteld toch?
kijk eens bij moto team twente :}
 
Goed idee, maar hoe rij je zonder pak naar Osnabruck? :$

Ik lees net btw dat je het volledig gratis weer terug kunt versturen als het niet goed is, je kunt ook je geld terugvragen.. Dus op zich kan ik er best eentje hier naartoe laten komen!

Gewoon zonder pak he! :+ :9
 
Sterrutjuuuuuuuuuuuuuh *O*


Boooooouuuuuuuuuuwwwwwwwwww *O* *O*

Wanneer wil je je handschoentjes terug? Of ben je nu echt een bikkel en blijf je blootshands rijden? Communicatiesetje ligt hier ook nog.
Geeft u maar een gil dan brengen we 't wel ff langs.

Wanneer gaat Goof op de operatietafel?? Cat is al aan 't sparen voor een bloemetje en snoepjes voor als hij langs komt op ziekenbezoek *D


Wordt dus morgenavond.
MM is een beeeetje traag op 't moment :X :X
 
Laatst bewerkt:
Goeieavond!

@ Bouwvakkertje; Tessatronic is een topzaakje! Vandaag nogmaals geweest en ook deze keer weer dik tevreden met een goed advies de deur uit.
 
kijk eens bij moto team twente :}

Ben ik al eens geweest.. Echt een topzaak, gast levert super service! Moto-team is helemaal top, maar een pak voor dat geld wordt moeilijk..

Het probleem vind ik alleen dat ik:

1. weinig geld heb momenteel en toch snel een pak wil hebben
2. wss over 6 maanden niet meer in dit pak pas (afvallen/aankomen)
 
Ben ik al eens geweest.. Echt een topzaak, gast levert super service! Moto-team is helemaal top, maar een pak voor dat geld wordt moeilijk..

Het probleem vind ik alleen dat ik:

1. weinig geld heb momenteel en toch snel een pak wil hebben
2. wss over 6 maanden niet meer in dit pak pas (afvallen/aankomen)

Zoek is ff op Marktplaats dan, staat vaak genoeg mooi spul op wat amper gedragen is!! :)
 
Ik heb mijn geld van mijn (kapotte) pak terug gekregen van Motoxcite, dus ik ben op zoek naar een nieuw pak.. Heb eigenlijk niet meer zoveel centen, dus zat te kijken naar dit pak van Louis.. Iemand bekend met probiker? Ik hoor van mensen dat het gewoon goed spul moet zijn...

[afbeelding]
[afbeelding]

Verder heb ik de vraag of iemand ervaring heeft met het verzenden van motorpakken via Louis, kan het dan gewoon weer terug eventueel?

@Dennis_B: jij hebt hetzelfde pak besteld toch?
Jeps en heb vdaag bericht gekregen dat ik het pak kan opghalen!! :]
 
Potver3dubbeltjes! -O-

Alweer een snelheidsbekeuring binnen! Jullie hadden me wel efkes mogen waarschuwen VOORDAT ik die motor kocht... wist niet dat het zo'n dure hobby was! _O-

Wie gaat er dan ook staan flitsen op de A1 O'zaal - Hengelo om 12.30 ??? Of is dat bedoeld voor degene die snel van werk naar huis crossen om hun warme hap niet koud te laten worden?!

:? Ach ja... 't heurt d'r bie!
 
Goed idee, maar hoe rij je zonder pak naar Osnabruck? :$

Ik lees net btw dat je het volledig gratis weer terug kunt versturen als het niet goed is, je kunt ook je geld terugvragen.. Dus op zich kan ik er best eentje hier naartoe laten komen!

Gewoon zo :+
 
:W ... Nog ongeveer twee weken en dan richting het zuiden. Zal hier dan niet veel meer zijn denk ik... '(

full

 
:W ... Nog ongeveer twee weken en dan richting het zuiden. Zal hier dan niet veel meer zijn denk ik... '(

[afbeelding]

Leuke nieuwe uitdaging... veel succes met je nieuwe filiaal! *O* Mijn pa heeft trouwens ook Navigatie gekocht in Notter ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan