MF-Oost deeltje 149 ''Slap gelul en flauw geouwehoer''

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Tuurlijk ben ik het wel met je eens ;)
Je moet alles op het internet met een korreltje zout nemen.
Ik heb voor agenten over het algemeen respect, voor de stadswacht ook wel normaal gesproken natuurlijk.
Laat ik het zo zeggen ik heb respect voor iedereen totdat diegene zich zo weet te gedragen dat het blijkbaar niet verdiend is, helaas gebeurd dat vaak met stadswachten. Er zitten hele goede gasten bij ongetwijfeld, maar er zijn er ook genoeg die denken dat die maglite ze de macht geeft om zich behoorlijk te misdragen naar mensen die in principe niks fout doen.

Zo ben ik al is aangehouden door een stel agenten omdat ik volgens een stadswacht een joint aan het roken was in het centrum van Almelo. Gelukkig was de agent slim genoeg om te snappen dat een zelf gedraaide sigaret niet altijd om soft drugs gaat :') (ja van nelle) . Ik had het in zo'n geval wel op prijs gesteld dat zo'n stadswacht even mij persoonlijk had aangesproken in plaats van 2 agenten op me nek gooien.

Zo ken ik nog wel wat meer voorbeelden.

Maar bij deze mijn excuses voor mijn generalisering van onze jongens van de stadswacht.

En als het aan mij ligt mag de politie hier wel wat meer ballen krijgen, in vergelijking tot andere landen waar de discussie aangaan niet eens een optie is.

Kneusteun,

Ik kan reactie van je waarderen, hoewel je wel weer zegt dat stadswachten vaak geen respect verdienen.
Hoe zou het voor jou zijn dat je, door een groep, niet meer gerespecteerd zou worden op basis van een enkele verkeerde, ongelukkige of misbegrepen uitspraak?

Verschil van mening is en blijft altijd, is ook geen probleem, zolang men elkaar maar respecteert.

Groet,
Cor
 
Dat je dingen durft te roepen, maar ook toelicht en er ook op terug durft te komen.
Dat viel mij gisteren ook op :Y Helemaal op een forum wanneer sommige dingen erg lastig te begrijpen zijn, kunnen discussies (of grappig bedoelde relletjes) nogal eens uit de hand lopen.
 
@ Bekka,

Wij hebben bij de action nog twee van die tunnels gevonden *O*
Die kunnen mooi naar buiten als het straks mooi weer is :) *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan