MF Oost&Mede MFers: gezellig avondje uit

margreet

MF veteraan
27 apr 2003
4.161
0
mfoostweg.jpg

Het wordt dus zaterdagavond 23 december:

Voor de verdere aanwezigen buiten MF OOST het is altijd leuk om andere MFers te ontmoeten dus aarzel niet en meld je aan als je zin hebt en het aandurft om met ons mee te gaan.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd is ons motto
:P
Ik hou hieronder bij wie er allemaal mee gaan:

1:Margreet..
2:Erikzx6r..
3:Raymond..
4:Desiree..
5:papearjo..
7:Fireblade_Arjan..
8:Jazz
9:Realer
10:Robje1983..
11:boomerr..









Ik zal zeggen meld je aan en we gaan samen zorgen voor een gezellige avond om niet te vergeten *O*
 
Laatst bewerkt:
Bij Preston Palace kan ik niet vinden wat het zo interessant maakt .. tenzij Greetje op die avond moet werken en ons bedienen in motorpak natuurlijk... :P

Ik zal er eens over nadenken ... 2 december is voor mij in ieder geval al geen optie
 
mmm... ik moet het ook nog maar ff afwachten... 2 en 9 dec. lukt zowieso niet... overige ben ik nog niet zeker van.. :)
 
Ik zeg: arme student...

Ik ga niet, is me veel te duur (en nee, ik wil niet zeuren of zo, maar is me gewoon niet waard ;) )
 
Leuk initiatief maar in december wordt niet wat voor mij; verjaardagen, sinterklaas, kerst, oud en nieuw.

En om eerlijk te zijn als ik met z'n tweeën kom vind ik het vracht geld voor een avondje en zeker in december met al die andere uitgaven.
 
Ja als iemand een ander alternatief heeft moet ie het ook zeggen 8-)
Het maakt mij allemaal niet uit als het maar gezellig is :9
Dus ik zal zeggen zeg het maar O-)
 
Laatst bewerkt:
Nou bij deze weinig reactie op dit topic tot op heden.
We kunnen natuurlijk ook naar Enschede gaan(Miracle planet)is dat volgensmij en daar een avond volbrengen laat het maar horen wat jullie willen *O*
En daar te plekkie kijken wat we gaan doen :)
 
Ook jullie gaan mee, we moeten nog zingen :X _O-


lol.... ik doe mmn best... :Y ik kan alleen nog niets beloven... ik snap alleen niet dat iemand wel een nieuwe helm en een pekelfiets kan kopen zowel als opknappen maar een avondje er gezellig op uit kost teveel geld.. :+ ;)
 
lol.... ik doe mmn best... :Y ik kan alleen nog niets beloven... ik snap alleen niet dat iemand wel een nieuwe helm en een pekelfiets kan kopen zowel als opknappen maar een avondje er gezellig op uit kost teveel geld.. :+ ;)
Prioriteiten moet je stellen... En mijn idee is gewoon dat een gezellige avond best wel kan... Maar niet voor als ik zie wat je zo'n avond doet en wat het kost -O- . En themafeesten, nah... Dan haak ik liever af en investeer het geld in iets anders ;) .
 
Heb voor 3 weken terug nog bedrijfs feestje gehad bij content
Super gezellig :Y super gelachen (mede door de drank en opgevoerde stukjes :9 )
 
Heb voor 3 weken terug nog bedrijfs feestje gehad bij content
Super gezellig :Y super gelachen (mede door de drank en opgevoerde stukjes :9 )

:^

Ik heb de zwerversavond bij Content al 2x mee mogen maken en ik moet zeggen: _O- _O- _O-

Bedankt voor de uitnodiging Margreet :j , ik hoop dat ik tegen die tijd weer werk heb (=geld) en dan ben ik zeker van de partij.... zorg ik ook meteen dat die kutsmurf zich een beetje gedraagt B|
 
:^

Ik heb de zwerversavond bij Content al 2x mee mogen maken en ik moet zeggen: _O- _O- _O-

Bedankt voor de uitnodiging Margreet :j , ik hoop dat ik tegen die tijd weer werk heb (=geld) en dan ben ik zeker van de partij.... zorg ik ook meteen dat die kutsmurf zich een beetje gedraagt B|

_O-

en HOE ga je dat doen... _O- O-)
 
Prioriteiten moet je stellen... En mijn idee is gewoon dat een gezellige avond best wel kan... Maar niet voor als ik zie wat je zo'n avond doet en wat het kost -O- . En themafeesten, nah... Dan haak ik liever af en investeer het geld in iets anders ;) .

Same here, wellicht ben ik ouderwets maar dat soort flauwekul met thema's enz moet je bij mij niet aankomen. Gewoon een biertje erbij en l*llen, daar vermaak ik me iig prima mee.

Wil best hier bij mij thuis voor MF-Oost ea iets plannen voor volgend jaar.


Begin motorseizoen MF-Oost oid......... :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan