MF Oost Topic 62

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tempico

MF veteraan
31 mei 2003
3.926
0
Losser Overijssel
Welkom in het MF-Oost Topic deel 62.



MFOostVeronica50-1.jpg



mfoost_Heren.jpg




Bij goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost.
Het adres is Holtersweg 50 7556BX Hengelo (OV).
Het betreft dit Tankstation:

Texaco-Hengelo-Westermaat.jpg





Om te kijken of er gereden kan worden:

Het weer:

images.aspx


images.aspx


 

images.aspx
images.aspx


images.aspx
images.aspx


 



Een nieuwe openingspost is "under construction".


Blabladeel63.jpg
 
Laatst bewerkt:
wie gingen er mee vanavond bradwursten naar binnen schuiven bij de felsenmuhle?

bouw
blub
fien
dennis
anananas
motormieke
hasseman?
JPD
RaceMonkey

wie meer?
 
Ben een sollicitatie aan het schrijven. Ben al in de laatste ronde voor een hele leuke, maar dat kan uiteraard ook mislukken, dus maar wedden op meer paarden. Het schrijven doe ik terwijl ik de soundtrack van Lord of the Rings luister, dan maakt mijn gelul wat indrukwekkender bombastischer :)
 
wie gingen er mee vanavond bradwursten naar binnen schuiven bij de felsenmuhle?

bouw
blub (neemt leiding van JPD over, indien nodig)
fien
dennis
anananas
motormieke (mits er genoeg dozen zijn ingepakt :P )
starscream
hasseman :Y
eady :Y
JPD (is wat ziekjes.... ovbeetje dus)
RaceMonkey (mag mee, mits hij op tijd is B| )
aircooled (want daarom gingen we nòg een keer :+ )
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Felsenmuhle oversla, vermoed dat het me wat te langzaam zal gaan.

En ik zal geen systeem voorstellen waarin je 'samen uit, samen thuis' en 'iedereen z'n eigen tempo' combineert, het 'zwaan-kleef-aan'-systeem lijkt een heilig huisje. :X
 
Ik denk dat Felsenmuhle oversla, vermoed dat het me wat te langzaam zal gaan.

En ik zal geen systeem voorstellen waarin je 'samen uit, samen thuis' en 'iedereen z'n eigen tempo' combineert, het 'zwaan-kleef-aan'-systeem lijkt een heilig huisje. :X


:?



of je bent geen groepsrijder :)

follow up is dan het andere systeem... maar om dat nu met maar 7-9 motoren te gaan doen? _O-
 
als het te langzaam gaat, moet je maar met de KNALLERS meerijden :Y :+

en daarbij ging het helemaal niet langzaam :N

ik zeg: lekker je eigen gang gaan, je eigen route en je eigen snelheid :Y (en dan ook je eigen boetes :P :+ )
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Felsenmuhle oversla, vermoed dat het me wat te langzaam zal gaan.

En ik zal geen systeem voorstellen waarin je 'samen uit, samen thuis' en 'iedereen z'n eigen tempo' combineert, het 'zwaan-kleef-aan'-systeem lijkt een heilig huisje. :X

Het is gewoon een kort ritje, en het gaat ook om de gezelligheid om daar wat te eten.
 
ik zeg: lekker je eigen gang gaan, je eigen route en je eigen snelheid :Y (en dan ook je eigen boetes :P :+ )
Het is gewoon een kort ritje, en het gaat ook om de gezelligheid om daar wat te eten.
M'n punt is juist dat uiteenlopende tempo's kunnen rijden en samen-uit-samen-thuis-gezelligheid elkaar niet uit hoeft te sluiten. En dan hoeft er echt niet prompt geKNALT te worden, met de ruimte om een bocht hier en daar goed te pakken tover je al een grijns op velen hun gezicht :)
 
M'n punt is juist dat uiteenlopende tempo's kunnen rijden en samen-uit-samen-thuis-gezelligheid elkaar niet uit hoeft te sluiten. En dan hoeft er echt niet prompt geKNALT te worden, met de ruimte om een bocht hier en daar goed te pakken tover je al een grijns op velen hun gezicht :)
Pleur je pm eens aan
 
M'n punt is juist dat uiteenlopende tempo's kunnen rijden en samen-uit-samen-thuis-gezelligheid elkaar niet uit hoeft te sluiten. En dan hoeft er echt niet prompt geKNALT te worden, met de ruimte om een bocht hier en daar goed te pakken tover je al een grijns op velen hun gezicht :)


psies... en daar zitten de langzame rijders ook vóórin de groep en de snellere achterin... en die kunnen echt wel hun eigen tempo aanhouden dan :Y

dan snap je het niet helemaal? of je hebt op de verkeerde plek gereden...


ik snap het ''probleem'' niet hier :N :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan