MF Oost Topic 71 - "het is bijna pasen!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn hoor... Klant word boos omdat ik het wachtwoord van haar niet kan inzien en alleen maar een nieuw wachtwoord kan versturen... Het wachtwoord wat ze zélf is vergeten... Het wachtwoord dat wij niet kunnen inzien voor haar eigen veiligheid :X _O-.
 
Fijn hoor... Klant word boos omdat ik het wachtwoord van haar niet kan inzien en alleen maar een nieuw wachtwoord kan versturen... Het wachtwoord wat ze zélf is vergeten... Het wachtwoord dat wij niet kunnen inzien voor haar eigen veiligheid :X _O-.
Als ze het toch is vergeten, kan je ook net zo goed zeggen dat je haar eigen wachtwoord verstuurd O-)

Ze wist het toch niet meer :P
 
Fijn hoor... Klant word boos omdat ik het wachtwoord van haar niet kan inzien en alleen maar een nieuw wachtwoord kan versturen... Het wachtwoord wat ze zélf is vergeten... Het wachtwoord dat wij niet kunnen inzien voor haar eigen veiligheid :X _O-.
gewoon wat zeggen, oh ik zie uw wachtwoord al...
reetridder?? :? of was het: zeikwijf?
 
k weet niet... t ging zo goed de laatste tijd, dat ik er eigenlijk wel vanuit ging dat ik zou slagen, maar nu ik dan eenmaal gezakt ben heb ik geen zelfvertrouwen meer in t rijden en ook geen vertrouwen meer in examinators...
ik bedoel, ja schoonheidsfoutjes, maar ik was ook schijtzenuwachtig :X

t boeit me niet meer, ik ga gewoon dat examen doen en dan richting coevorden die motor op naam laten zetten. daarna zie ik wel weer verder :X
 
k weet niet... t ging zo goed de laatste tijd, dat ik er eigenlijk wel vanuit ging dat ik zou slagen, maar nu ik dan eenmaal gezakt ben heb ik geen zelfvertrouwen meer in t rijden en ook geen vertrouwen meer in examinators...
ik bedoel, ja schoonheidsfoutjes, maar ik was ook schijtzenuwachtig :X

t boeit me niet meer, ik ga gewoon dat examen doen en dan richting coevorden die motor op naam laten zetten. daarna zie ik wel weer verder :X

Tuulk ga je het halen...der staat al wat op je te wachten ;)

Kom op zeg....gewoon dat rijbewijs halen :Y
 
k weet niet... t ging zo goed de laatste tijd, dat ik er eigenlijk wel vanuit ging dat ik zou slagen, maar nu ik dan eenmaal gezakt ben heb ik geen zelfvertrouwen meer in t rijden en ook geen vertrouwen meer in examinators...
ik bedoel, ja schoonheidsfoutjes, maar ik was ook schijtzenuwachtig :X

t boeit me niet meer, ik ga gewoon dat examen doen en dan richting coevorden die motor op naam laten zetten. daarna zie ik wel weer verder :X
Dat is wel de beste houding 8-)
 
Tuulk ga je het halen...der staat al wat op je te wachten ;)

Kom op zeg....gewoon dat rijbewijs halen :Y
ik zorg gewoon dat ik zo snel mogelijk uit het zicht van mn examinator ben morgen 8-) :P
we zien het wel morgen en anders gooien we er weer een paar euro's tegenaan en gaan we de 15e weer proberen :+
 
k weet niet... t ging zo goed de laatste tijd, dat ik er eigenlijk wel vanuit ging dat ik zou slagen, maar nu ik dan eenmaal gezakt ben heb ik geen zelfvertrouwen meer in t rijden en ook geen vertrouwen meer in examinators...
ik bedoel, ja schoonheidsfoutjes, maar ik was ook schijtzenuwachtig :X

t boeit me niet meer, ik ga gewoon dat examen doen en dan richting coevorden die motor op naam laten zetten. daarna zie ik wel weer verder :X
Ik snap wel wat je bedoeld (had dat na zakken op AVB ook), maar kop op meissie!

Ondanks je zenuwen gaat morgen gewoon jouw dag worden met je A-tje in the pocket, motor ophalen èn dan ook nog je diploma, dus geniet er nou maar gewoon van ;)

11.00u was het toch? Ga ik weer voor je duimen :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik snap wel wat je bedoeld (had dat na zakken op AVB ook), maar kop op meissie!

Ondanks je zenuwen gaat morgen gewoon jouw dag worden met je A-tje in the pocket, motor ophalen èn dan ook nog je diploma, dus geniet er nou maar gewoon van ;)

11.00u was het toch? Ga ik weer voor je duimen :Y
kwart voor 11 8-) daarvoor nog een half uurtje examenroute rijden.
ik heb iig het weer mee
 
:W goeieaaf menschen. Iedereen nog hele fijne kerstdagen een goed uiteinde van dit jaar en al het beste voor 't nieuwe jaar gewenst. Het is alweer bijna pasen zie ik? :+
 
Als ze het toch is vergeten, kan je ook net zo goed zeggen dat je haar eigen wachtwoord verstuurd O-)

Ze wist het toch niet meer :P
Kan niet. Bij brief word wachtwoord direct gewijzigd, ze kon nog wel mailen (opgeslagen wachtwoord in Outlook). Maar wilde het ergens anders instellen...

Sja, moeilijk doen. Wachtwoorden zijn er niet voor om mee te koop te lopen :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan