MF oost topic 77

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke..2003 werktfijner. 2007 is in het begin veel meer zoeken. Als je al jaren met 2003 gewerkt hebt dan is de eerste tijd met 2007 zeker geen pretje.
Ik werk met beiden, ik moet zeggen dat het in het begin best wel zoeken was, maar uiteindelijk is er weinig verschil als je de tijd neemt om er aan te wennen ;)

Office 2007 gebruik ik nu iets meer dan een jaar ;)
 
goh, kan er weer één niet mee praten hoor. Die moet dan ook weer het hardst door heen schreeuwen.
 
Werkt dit ook voor 2003 ?
Plaatjes zien er uit als 2007.
:Y

Ik zei toch ook tipje, niet de complete oplossing ;)
Als je het in Word 2k3 doet krijg je met dit schermpje te maken
full
 
ah bedankt.

en hoe krijg ik dat ik per pagina of sectie de header in kan vullen ? Als ik nu een header invul, dan is dat voor het gehele document hetzelfde.
 
ah bedankt.

en hoe krijg ik dat ik per pagina of sectie de header in kan vullen ? Als ik nu een header invul, dan is dat voor het gehele document hetzelfde.
Na het ingeven van een sectie einde kan in de volgende sectie op de footer of header gaan staan en dan het 5e knopje van rechts indrukken (Knopje met stippellijntje er onder) hiermee kan je aangeven of de header of footer gekoppeld is met de voorgaande sectie.
 
maar wil je echt beetje leuk kunnen tekstverwerken, dan is adobe pagemaker ook erg aan te bevelen!

het is net wat professioneler en je kan er veel meer mee
 
Laatst bewerkt:
maar wil je echt beetje leuk kunnen tekstverwerken, dan is adobe pagemaker ook erg aan te bevelen!

het is net wat professioneler en je kan er veel meer mee
Wat wil je ze toch allemaal aandoen :o

Dan praat je al meer van DTP in plaats van tekstverwerking.
En ze snappen de basis van het tekstverwerken al niet. -O-
 
Sorry, maar onder basis versta ik :

tekst tikken, links rechts etc uitlijnen, stijlen als bold, italic etc gebruiken, lettertype en grootte kiezen, headings gebruiken, tabellen en figuren invoegen, kruisverwijzingen.

Dat vind ik basis word.
 
Sorry, maar onder basis versta ik :

tekst tikken, links rechts etc uitlijnen, stijlen als bold, italic etc gebruiken, lettertype en grootte kiezen, headings gebruiken, tabellen en figuren invoegen, kruisverwijzingen.

Dat vind ik basis word.
Dat mag :Y

En als je dat beheerst, dan beheers je dus de basis van Word en mis je kennis van de gevorderde functies :/


Hoe je het ook noemt, je mist het nog steeds als je het toch nodig hebt -O-
 
eerst weten hoe je het gaat indelen. Daarop je stijlen aanpassen. Dan inhoudsopgave maken en bepalen wat daarin moet staan. (dan gaat dat vervolgens automatisch)

zie net dat het een opmaak profiel heet in word

Dan typen en de rest gaat vanzelf. Je hoeft dan alleen nog maar aan tegeven waar een paragraaf of hoofdstuk begint
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan