MF oost topic 77

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dus een momentsleutel. Om bijvoorbeeld mijn achteras vast te zetten. Maar ik lees nu net dat ik dat niet met een momentsleutel moet doen, maar op gevoel. Ik ga morgen een andere ratel, eentje die anders is dan mn huidige ratel, waarmee ik op gevoel mijn achteras kan vastzetten.
heb je eens niet nodig zoveel en zelfs geen ratel gewoon een paar stukken gereedschap waar je iest mee kunt doen onderweg b.v ketting spannen
 
hmm ik denk dat het sarcasme niet door komt. Ik heb het gereedschap wel hoor mensen ;) En onderhoud doe ik ook al jaar en dag zelf. Het dingt rijdt nog, dus het zal wel ok zijn.

Noodweer is hier ook weer voorbij.
 
hmm ik denk dat het sarcasme niet door komt. Ik heb het gereedschap wel hoor mensen ;) En onderhoud doe ik ook al jaar en dag zelf. Het dingt rijdt nog, dus het zal wel ok zijn.

Noodweer is hier ook weer voorbij.

Ben ongevoelig voor sarcastische opmerkingen. ;)

Enneuh noodweer?
Hier waaide het iets harder met een paar drup regen maar geen noodweer.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zit het originele gereedschapssetje wel ergens onder de buddy :+

Die heb ik er niet bij gekregen. Heb nu wat reserve gereedschap in mn toolboxje. En tape. Jullie gaan me hierom uitlachen, maar een keer onderweg, nog iets van 100km van huis, is een lampje losgeschoten. Vastgetaped en verder gereden.
 
En niet eens langs de tex?

Stonden we daar maar een beetje jou op te wachten, kwam je niet. jah halloooooo!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan