MF oost topic 80 - "swiffelen of winterbanden"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow daar staat m'n totaalteller nog niet eens op in meer dan 5 jaar... Wel allemaal voor snelheid, die 5 die 'k heb gehad _O-

Ja jij woont in een durp waar ze geen flitsauto hebben, en rijd bijna niet op normale wegen *D

De lijst aan snelheidsboete's is bij mij behoorlijk lang,

daarnaast 1x voor fout parkeren.. ( om half 4 snachts...)

Overigens heb ik nog nooit een boete gehad met de motor, en die 5 van jou zijn waarschijlijk allemaal met de motor... wegpiraat !
 
Laatst bewerkt:
Ja jij woont in een durp waar ze geen flitsauto hebben, en rijd bijna niet op normale wegen *D

De lijst aan snelheidsboete's is bij mij behoorlijk lang,

daarnaast 1x voor fout parkeren.. ( of half 4 snachts...)

Overigens heb ik nog nooit een boete gehad met de motor, en die 5 van jou zijn waarschijlijk allemaal met de motor... wegpiraat !
Klopt, ik heb dan ook geen auto :+.

Maar ja, ik rijd echt niet alleen maar in het dorp hoor :9. Kom ook regelmatig door 30 zones waar ze altijd staan. Maar ja, op den duur ken je de standaardplekjes wel... Iets met die ezel die zich niet aan dezelfde steen stoot ;)
 
Ja jij woont in een durp waar ze geen flitsauto hebben, en rijd bijna niet op normale wegen *D

De lijst aan snelheidsboete's is bij mij behoorlijk lang,

daarnaast 1x voor fout parkeren.. ( of half 4 snachts...)

Overigens heb ik nog nooit een boete gehad met de motor, en die 5 van jou zijn waarschijlijk allemaal met de motor... wegpiraat !


niet zo gek he als je amper 100 km hebt afgelegd met de motor :+
 
ik heb denk ik in bijna 6 jaar tijd ook iets van 6 bekeuringen heb gehad. en das dan incl de kilometers met de auto van het werk (die teller zal alwel over de miljoen zijn)

ong 400km per week aan woonwerk verkeer

en 1 van die boetes was een verlopen apk. de rest allemaal max 10km tehard

best netjes dacht ik zo (geluk gehad denk ik, zo braaf ben ik niet in het verkeer :X )
 
Laatst bewerkt:
ik heb denk ik in bijna 6 jaar tijd ook iets van 6 bekeuringen heb gehad. en das dan incl de kilometers met de auto van het werk (die teller zal alwel over de miljoen zijn)

en 1 van die boetes was een verlopen apk. de rest allemaal max 10km tehard

best netjes dacht ik zo (geluk gehad denk ik, zo braaf ben ik niet in het verkeer :X )
Hehe da's best netjes gezien de afstand ja :Y
 
ik heb denk ik in bijna 6 jaar tijd ook iets van 6 bekeuringen heb gehad. en das dan incl de kilometers met de auto van het werk (die teller zal alwel over de miljoen zijn)

ong 400km per week aan woonwerk verkeer

en 1 van die boetes was een verlopen apk. de rest allemaal max 10km tehard

best netjes dacht ik zo (geluk gehad denk ik, zo braaf ben ik niet in het verkeer :X )


met de motor heb ik er maar één ,, onder eentje kon ik me uitlullen ,, en als je het niet te gek maakt kan je redelijk je gang gaan off road ,, ( ze willen geen modder & zand aan de schoenen )

met de auto is het alweer een tijdje geleden ,, scheeld echt geen commerciële buitendienst meer ,, en CC doet de rest *O*

gaan er nog mensen vuurwerk kopen,, ben de foldertjes alweer aan het doorwerken
wie het meeste geeft voor het minste geld....
 
met de motor heb ik er maar één ,, onder eentje kon ik me uitlullen ,, en als je het niet te gek maakt kan je redelijk je gang gaan off road ,, ( ze willen geen modder & zand aan de schoenen )

met de auto is het alweer een tijdje geleden ,, scheeld echt geen commerciële buitendienst meer ,, en CC doet de rest *O*

gaan er nog mensen vuurwerk kopen,, ben de foldertjes alweer aan het doorwerken
wie het meeste geeft voor het minste geld....
Ga dit jaar naar wat vrienden en we gooien allemaal wat geld bij elkaar om gezamelijk wat te bestellen. Is niet zo dat we 't super uitgebreid gaan doen. Ga naar iemand die in Enschede op 6 hoog woont, dus genoeg te zien vermoed ik al wel *D
 
Wij halen wel wat vuurwerk bij Lidl in Dld. Kunnen we mooi combineren met bezoek aan Louis :Y (er zit een Lidl 100m terug, ongeveer bij de kruizing). Daar krijg je echt leuk vuurwerk en het kost geen drol. Mooie aanvulling op het illegale spul dat in de wijk de lucht in gaat *D
 
Wij halen wel wat vuurwerk bij Lidl in Dld. Kunnen we mooi combineren met bezoek aan Louis :Y (er zit een Lidl 100m terug, ongeveer bij de kruizing). Daar krijg je echt leuk vuurwerk en het kost geen drol. Mooie aanvulling op het illegale spul dat in de wijk de lucht in gaat *D
Duits spul gaat best aardig inderdaad. Wel even tactisch timen, want er KAN controle staan (maar in 99% van de gevallen niet) :+
 
Wij halen wel wat vuurwerk bij Lidl in Dld. Kunnen we mooi combineren met bezoek aan Louis :Y (er zit een Lidl 100m terug, ongeveer bij de kruizing). Daar krijg je echt leuk vuurwerk en het kost geen drol. Mooie aanvulling op het illegale spul dat in de wijk de lucht in gaat *D


ik ga niet voor een pakket vuurwerk alleen ff de grens over.

en ze kunnen inderdaad controleren
 
Duits spul gaat best aardig inderdaad. Wel even tactisch timen, want er KAN controle staan (maar in 99% van de gevallen niet) :+
Als je alleen voor jezelf haalt is dat echt geen probleem hoor. Dat mag gewoon. Je mag alleen niet een caddy volladen met (illegaal) vuurwerk en dat dan in Nl verkopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan