MF Oost uitstapje

Welk idee vinden jullie wel wat.

  • karten

    Stemmen: 3 15,0%
  • Lasergamen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Paintballen

    Stemmen: 10 50,0%
  • Anders

    Stemmen: 7 35,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.

Raysnake

MF veteraan
6 jul 2005
5.394
1
Overijssel
mfoostweg.jpg


Ik wil via dit topic is kijken of er animo is, voor een gezellige avond met de MF oost leden.

opties:

1 - Karten
2 - Lasergamen
3 - Paintball
4 - anders nl.

full


Graag ff je reactie achterlaten, alvast bedankt. *O*
 
Laatst bewerkt:
BBQ

Housewarming BBQ

Megameeting

En nu dit weer.

Als ik niet beter wist zouk zeggen dat jullie je vervelen :Y
 
kheb ook gestemd, ik ga ook voor paintballen, ik zal die griet met die groene kawa eens helemaal onderschieten met VFR-rood _O-
 
Nehh.. geen zin in paintballen. Nu al zo vaak gedaan dat de lol er wel af is... Liever Quadrijden en anders karten bijv. in Emsbühren op een mooie buitenbaan
 
Lijkt me erg leuk, quadrijden! Ben t voor de verandering met Skip eens _O-

Mare Skip, waare kun je dat in de buurt doen eigenlijk??
Lijkt me erg leuk, maar wat gaat dat geintje kosten? Moet natuurlijk wel een beeeetje leuk blijven. Maar indien redelijk betaalbaar lijkt het me een super idee!
 
Goed bezig nu al een poll gemaakt, ik heb gestemd op paintballen, heb ik lang niet meer gedaan.
 
Laatst bewerkt:
paintball natuurlijk, das altijd mega-lachen-feest. when when when?
skip, ik ben vaker wezen karten dan paintballen, jij ni?
paintball it is...... })
 
Yep ... en karten blijft iets wat ik leuker vind dan paintballen... Dan vind ik een lasergame leuker. Lekker in het donker achter elkaar aanvangen :P ..Vind dat masker bij paintballen super irritant, je ziet veel te weinig en iedereen verschuilt zich een beetje. Zit geen beweging in. Misschien komt dat ook omdat het bijv. in Enschede bij GoPlanet super saai is om te doen in die overdekte hal .... Eigenlijk zou je een camouflagepak moeten aantrekken met helm en je helm net zoals in dienst helemaal bedekken met takken enzo... zoals dit.. :+

 
Kick
Lasergamen is ook wel leuk en als ik het zo zie krijg ik met paintbal veel op mijn lazer daar in die donkere bos.
@ spooktocht is ook spannend whhahaha
Maar er hebben zich er nog niet veel aangemeld '(
 
Zet mij ook maar ff in het geïnteresseerden lijstje.....maakt me geen reet uit wat we gaan doen, als er maar alcohol aanwezig is en ik NIET de BOB ben!!! *O*
 
Mij gaat ook mee, heb ook al gestemd
Ben wel in voor iets leuks *O* *O* *O*
Paintballen doet mega zeer, na 3 weken nog blauwe plekken, heb een lage pijngrens '(
Gestemd voor iets anders, lasergamen lijkt me ook wel wat.

Wil wel bobben, drink toch geen alcoholica. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan