mf oost we gaan karten met zijn allen wie mee wil

we gaan dus zaterdag 13 nov naar coronel welke tijd gaan we

  • 19.30

    Stemmen: 1 11,1%
  • 20.00

    Stemmen: 7 77,8%
  • 20.30

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21.00

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21.30

    Stemmen: 1 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    9
de baan in oldenzaal is jammer genoeg in de buitenlucht en indien het weer niet in de hand hebt????

alleen voor Enschede:
KARTEN & BORRELEN ARRANGEMENT heat karten plus 1 uur vrij drinken* € 18,50.
2 heats karten plus 2 uur vrij drinken* € 32,50
*alleen bier, fris en wijn, alle prijzen zijn p.p. Dit arrangement is geldig voor iedereen!!
 
de baan in oldenzaal is jammer genoeg in de buitenlucht en indien het weer niet in de hand hebt????

alleen voor Enschede:
KARTEN & BORRELEN ARRANGEMENT heat karten plus 1 uur vrij drinken* € 18,50.
2 heats karten plus 2 uur vrij drinken* € 32,50
*alleen bier, fris en wijn, alle prijzen zijn p.p. Dit arrangement is geldig voor iedereen!!
dus ook voor mij........... :X
 
maar we moeten wel effe weten als iedereen dan kan en wie er mee gaan,
dan kunnen we zien hoe groot of klein de groep word
greetz margreet.
 
Datum maakt me niet zoveel uit, als het vaststaat dan zet ik het in de agenda en dan gaat het voor afspraken die later komen :) . Gaan we nog iets regelen met carpoolen ofzo? Of Taxibusje vanuit Wierden & Almelo? Ik neem aan dat we niet allemaal op de motor gaan? Als dat wel de bedoeling is dan hoef ik geen arrangement, voor die paar cola's die ik dan drink hoef ik geen 2 uur vrij drinken te hebben.
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen!
Greetz
Martian
 
Datum maakt me niet zoveel uit, als het vaststaat dan zet ik het in de agenda en dan gaat het voor afspraken die later komen :) . Gaan we nog iets regelen met carpoolen ofzo? Of Taxibusje vanuit Wierden & Almelo? Ik neem aan dat we niet allemaal op de motor gaan? Als dat wel de bedoeling is dan hoef ik geen arrangement, voor die paar cola's die ik dan drink hoef ik geen 2 uur vrij drinken te hebben.
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen!
Greetz
Martian
Maakt mij nie uit, anders maar een stukkie fietsen hoor :9
Kwa arrangement...

popup_040824.jpg


Kun je natuurlijk zelf kijken hoe vaak je veurt :]
 
dus bij deze
de mensen die hierop gereageert hebben gaan dus mee en kan ik die bij het aantal personen noteren????????
groetjes margreet
 
Hoe laat is dat Karten gedoe nu precies? Zaterdags moet ik werken tot 7 uur sávonds, dus als het erna is kan ik er ook zijn :) . Ik heb ook maar op 13 November gestemd.

edit:
|( vriendin der account....

Wimmels hiero
 
Terug
Bovenaan Onderaan