mf oost we gaan karten met zijn allen wie mee wil

we gaan dus zaterdag 13 nov naar coronel welke tijd gaan we

  • 19.30

    Stemmen: 1 11,1%
  • 20.00

    Stemmen: 7 77,8%
  • 20.30

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21.00

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21.30

    Stemmen: 1 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    9

margreet

MF veteraan
27 apr 2003
4.161
0
bij deze gaan we dus karten in enschede bij caronel de prijs is
KARTEN & BORRELEN ARRANGEMENT
2 heats karten plus 2 uur vrij drinken* € 32,50
*alleen bier, fris en wijn, alle prijzen zijn p.p. Dit arrangement is geldig voor iedereen!!
voor wie meer wil karten of een ander arrangement die mag het zelf weten en aanpassen dit is een richtprijs?
ik ga geen geld voorschieten dus iedereen die meegaat kan op de avond zelf betalen.
degene die mee willen meld het op het topic en ik voeg je toe partner is ook mede uitgenodigd.
dus wie er mee wil ga mee het word reuze gezellig
de datum word 13 november dit is op een zaterdagavond en tijd kom je nog te weten


aantal personen:

1 margreet
2 erik gsxr
3 tommylee
4 arjan r1
5 liana
6 diboettie
7 judith bakker
8 BrandyFoxhole
9 alina
10 wilco
11 BoomerRR
12 wimmels
13 cathje
14 swetty
15 swetty,s zoon
 
Laatst bewerkt:
Hoi Magreet vind het een heel leuk idee om wat te gaan doen,heb mijn stem uit gebracht en ik ga zeker mee en hoop dat het je lukt om wat van de grond te krijgen succes met het hele gebeuren.
 
Dit zootje ongeregeld beter leren kennen. :?

Weet niet of dat verstandig is.

Maarja een rondje karten is nooit weg :P
 
Dit zootje ongeregeld beter leren kennen. :?

Weet niet of dat verstandig is.

Maarja een rondje karten is nooit weg :P

ach het scheelt het is hier ook een zooitje ongeregeld altijd dus dat zal wel loslopen is het verstandig ja een goeie vraag
maar ja ls het maar gezellig word
 
Heey dit lijkt me wel een goed idee! We kunnen ook karten en lasergamen combineren. Karten lijkt me iig sowieso een goed plan, kan ik ook eens wat mensen inhalen. Met mijn lichte gewicht en goeie stuurmanskunsten moet ik toch eerste kunnen worden :)
Greetz
Martian
 
Ik wil ook wel mee :)

Doe jij dan ook je mooie Kawa shirtje aan O-)

Zo kunnen we het shirtje wat beter zien *D

81714
 
ey ik ken de meeste hier niet omdat ik beetje nieuw ben maar karten lijkt me ook wel leuk.. kom zelf uit zevenaar.. zal ff kijken of ik een foto van me rug kan vinden want dat is het enigste wat je te zien krijgt als je tegen me kart :9
hahaha ;) just kidding
Kan ik meej? :P
 
ey ik ken de meeste hier niet omdat ik beetje nieuw ben maar karten lijkt me ook wel leuk.. kom zelf uit zevenaar.. zal ff kijken of ik een foto van me rug kan vinden want dat is het enigste wat je te zien krijgt als je tegen me kart :9
hahaha ;) just kidding
Kan ik meej? :P
tuurlijk kan mee
hoe meer zielen hoe meer vreugd
groetjes margreet en erik
 
Nee, waar staat ie?

En trouwens, het quoten wil je niet echt lukken he? :9

Stap 1: klik op het quote knopje -> http://www.motor-forum.nl/forum/images/quote.gif ((Afbeelding))

Stap 2: Tik je berichtje onder
[/quote]
zo ja goed gedaan he
ik zal zeggen zoek het kawa toppie
 
Terug
Bovenaan Onderaan