MF OP DE MOTORBEURS UTRECHT

Grmbl :( :(

Ik kan niet komen dit weekend |(

Komen er ook stickers / sweaters etc. mee naar Bunnik??
 
Donderdag ben ik van de partij. Dus iedereen die op de dagen erna komt, kan z\'n geld wel thuis laten ;)
 
Ik deed toch ook ;) aan het eind van de zin :P

Ik wil eigenlijk een paar laarzen en een broek halen, maar moet ook niet zo\'n probleem zijn om die \"gratis\" te krijgen bij de aanschaf van een motor lijkt me... We zullen het zien
 
Vergeet niet de juiste ingang te nemen... de afgelopen jaren was er ten tijde van de motorbeurs ook altijd een christenbeurs (geen idee waarover). Zag er altijd wel maf uit, mensen in leer en rokkedraagsters met inteeltkoppies plus aanhang (veel kinderen) die bij de jaarbeursingang dor elkaar heen lopen.
 
tijd voor een gezegende wheely dus ,zit altijd goed dan .
wappert btw wel leuk zo\'n lange rok op de motor

Vol gas naar Utrecht ;)

driving_too_fast.jpg
 
MF MERCHANDISE aanwezig, dus neem extra geld mee en koop een fleece sweater of lange mouw met col t-shirt van Motor-forum!!!!



eerst zien dan geloven :)
 
Prachtig ! Ik heb dit Forum net pas ontdekt en ben maar meteen lid geworden :) !
Toen ik van de motorbeurs hoorde heb ik ook maar meteen vrijgenomen om me een dagje te gaan vergapen aan al die motoren die ik toch (nog) niet kan betalen ... :9~ (Droom droom droom ...).
 
Ik zie dat we tussen tussen de agusta owners club en Moto Guzzi Nederland staan (stand 5D102)

Op www.motorbeursutrecht kun je een plattegrond downloaden.

Het valt me op dat veel standhouders een URL bij de naam hebben staan. Alleen motor-forum heeft dat dus mooi niet |(

tsja...we zijn nieuwkomer op de beurs, daardoor hebben we waarschijnlijk ook niet de gevraagde ruimte gekregen die we in eerste plaats zouden hebben. (32m2) Tis allemaal maar moeilijk als je net komt kijken in de grote boze motorwereld....
 
Kan je daar ergens pinnen eigenlijk ?
Kom BTW vrijdagmiddag

jeps, bij de hoofdingang staat een groot pinautomaat van de postbank. Wat veel mensen NIET weten is dat als je helemaal doorloopt in de ingang van de jaarbeurs dat er achteraan NOG een pinautomaat is van de ABN AMRO bank, daar staan meestal niet van die lange rijen als bij het postbank automaatje.. :)
 
jeps, bij de hoofdingang staat een groot pinautomaat van de postbank. Wat veel mensen NIET weten is dat als je helemaal doorloopt in de ingang van de jaarbeurs dat er achteraan NOG een pinautomaat is van de ABN AMRO bank, daar staan meestal niet van die lange rijen als bij het postbank automaatje.. :)
Hoe zit het nu eigenlijk sinds de Euro. Kunnen wij Belgen nu ook pinnen in NL?
 
En als ik binnen iets moois zie. Daar heb je toch geen automaten ?
Kan ik dan wel naar buiten om te pinnen en weer naar binnen.

( He, waar ik mijn plaatje vna me helm gebleven :? )
 
Laatst bewerkt:
of je pint gewoon bij de stand. Elk zichzelf respecterend commercieel bedrijf wat zich op de motorbeurs presenteert heeft een vaste of mobiele pin automaat.. :)
 
staat meneer biggelaar (weet zijn naam dus even niet.....kweet het.....dom dom dom van me) ook nog even op de stand?

Ik kom waarschijnlijk vrijdagmiddag langs. Ik kan helaas niet te lang blijven aangezien het nogal druk is op werk (......kweet het.... dom dom dom van me).

Ik wil donderdag wel even kijken naar de foto\'s van de stand die er gemaakt worden. Ik neem aan dat die gelijk even online gezet kunnen worden.

En nu de komende dagen de tellers maar even in de gaten gaan houden. Ik denk dat de 3000 per dag toch wel te halen is.
 
of je pint gewoon bij de stand. Elk zichzelf respecterend commercieel bedrijf wat zich op de motorbeurs presenteert heeft een vaste of mobiele pin automaat.. :)

Ik wou net zeggen ;) Kon me namelijk niet herinneren dat ik naar buiten ben gelopen om te pinnen. Heb het natuurlijk bij de stand betaald.
Maar weet niet of ik dit jaar wat ga kopen. ach wie weet rijd ik naar buiten met een motor ;) nah, in elk geval geen plannen om iets aan te schaffen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan