MF OP DE MOTORBEURS UTRECHT

of je pint gewoon bij de stand. Elk zichzelf respecterend commercieel bedrijf wat zich op de motorbeurs presenteert heeft een vaste of mobiele pin automaat.. :)


Moto73 stond in het artikel dat niet veel stand houders een pinding hebben en het verstandig is om contant geld mee te nemen :(
 
Hoe zit het nu eigenlijk sinds de Euro. Kunnen wij Belgen nu ook pinnen in NL?

Je kan al jarenlang pinnen als Belg.
Pinnen als in bancontact toch. Daar is donder andere dat maestro symbool op je betaalkaart voor.
 
Het is altijd verstandig om cash mee te nemen...

En Toine komt morgen (woensdag) de motoren brengen, maar ik weet niet of hij er later ook nog is (op andere dagen dus).
 
MF MERCHANDISE aanwezig, dus neem extra geld mee en koop een fleece sweater of lange mouw met col t-shirt van Motor-forum!!!!
Zo\'n lang mouw met col t-shirt wilde ik binnenkort kopen dus dat komt ff mooi uit :)
Hoe duur is ie in euro\'s :?
Ik koop hem toch wel hoor ;)
Tot welke maat gaat ie :?
 
Quote Hans_V:

Wanneer ga je paul??
----

Hee Hans, ik ga met het koekblik :(
Vriend waarmee ik ga krijgt morgen zijn
nieuwe motor (cbr600f) en omdat hij moet
inrijden zou een ritje Heerlen-Utrecht uuuuren
duren...
We gaan trouwens vrijdag.
 
btw het zal vanaf morgen wel druk worden op het forum i.v.m. de stand op de motorbeurs...
 
Vooral jammùer dat je niet wat meer van die coldingen hebt.. krijg je zo nogwel verkocht denk\'k.. erg functioneel dingetje :)
 
genoeg shirts voor iedereen hoor.... :) Albert zei dat ie morgen weer nieuwe kreeg, en dat hij zou willen dat er 1000 man een shirtje kwamen halen.. :+
 
Gister nog een shirt gekocht (het was ff zoeken naar de goede maat) dus dat was geen probleem. Wisselgeld werd moeilijk, maar da\'s een ander verhaal :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan