MF OP DE MOTORBEURS UTRECHT

Stand zag er goed uit.. Was veel publiek voor de film maar hadden ze ook door voor welke stand ze stonden?? ;)

Vond de flyer ook wel geinig met de aangepaste Safe slogan....

Jammer btw. dat ik niet heb kunnen meeten en greeten met Fastnappie (helm kunnen vinden?) en Unstable.. Volgend jaar beter 8-)
 
GVD ik ben vergeten een M-F colt t-shirt te kopen :(
Hoe dom kun je zijn ;(
Heb ze,als ik er nu zo over na denk, ook niet zien liggen.
Waren ze op :?
Hebben jullie er nog 1 liggen in maatje xxl :?
 
tijdens de het club feesie in Bunnik hebben we weer nieuwe merchandise jongens!!!! (en dames uiteraard)

Altijd die dames tussen haakies. Wat is dat toch :?
Ik niet begrijp hoor '(

(Meneer), is het mogelijk om hier een lijstje neer te zetten met de merchandise? En welke kleur(en) er is/zijn.
Kan ik ff shoppen haha. Ik kan niet naar bunnik komen helaas. Mag ik dan iemand lief aankijken vanaf hier die dan mijn bestellinkJE achter houdt? ja wel heh, is wel goed heh, toch??? })
 
Ook een zwarte MF sweater in XXXXXXXXL please ;)

Zo groot ben je toch niet NitroMax? Je bent wel een grote kerel waar je geen gesodemieter mee moet krijgen, maar XXXXXXXXL ? ;)

M'n vriendin wil me nooit meer mee hebben als ze een tattoo aan het uitzoeken is om erbij te doen... heb al die boeken doorgekeken, en die ik leuk vond, vond ze te klein.. en die zij leuk vond vond ik weer niet echt mooi uitgewerkt ;) Mag dus nooit meer mee.. mooi is dat! :+

Naja ik zie morgen wel wat er op/boven d'r borst :9 komt te staan. Als het maar niet de naam van de buurman is!!!!! :P
 
Hoi JK, leuk dat je ff langskwam, jammer dat het zo vreselijk druk was ( nou ja, om met elkaar te praten, ik heb er natuurlijk niets op tegen om geld te verdienen ;) ).
Begrijp ik goed dat je vriendin een afspraak heeft gemaakt voor vandaag?
We wonen idd nog een paar weken om de hoek bij je vriendin, over 5 weken verhuizen we naar Leersum.
 
Hoi JK, leuk dat je ff langskwam, jammer dat het zo vreselijk druk was ( nou ja, om met elkaar te praten, ik heb er natuurlijk niets op tegen om geld te verdienen ;) ).
Begrijp ik goed dat je vriendin een afspraak heeft gemaakt voor vandaag?
We wonen idd nog een paar weken om de hoek bij je vriendin, over 5 weken verhuizen we naar Leersum.

Haha ja je hebt het ECHT druk :) Dat is echt werken! M'n vriendin heeft nog geen afspraak gemaakt, ze zit nog ff te kijken wat ze wil, geloof dat ze vanmiddag in de stad ook even nog wat bij andere tattoo shops gaat kijken in de boeken.. mocht ze naar Skin Art komen, dan neemt ze nog een vriendin mee want die wil er ook één.
Volgens mij was de aanleiding van een tattoo de thread op motor-forum ;) (serieus!)

Naja vanavond zie ik wel wat de nieuwe tattoo is...

Ennuh max ik zie wel in die boeken plaatjes van harley davidson rijders enz. maar waar blijven de supersport tattoo's?! ;)

Ik kom nog wel een keer langs om te babbelen als je een keertje niet druk bent. ;)
 
Dit begint ook al op die Tattoo en Piercing thread te lijken ;)
Over die supersport tattoo's: we hebben heel recent bij een klant een K van Kawasaki op z'n arm gezet ( zijn Kawa stond ook op de stand waar die van mij stond, met de Golden Earing erop gespoten ) en bij een andere klant een VFR ( geloof ik ), de foto daarvan staat in een van de fotoalbums van het werk dat bij ons in de Skin Art gemaakt is.
 
Dit begint ook al op die Tattoo en Piercing thread te lijken ;)
Over die supersport tattoo's: we hebben heel recent bij een klant een K van Kawasaki op z'n arm gezet ( zijn Kawa stond ook op de stand waar die van mij stond, met de Golden Earing erop gespoten ) en bij een andere klant een VFR ( geloof ik ), de foto daarvan staat in een van de fotoalbums van het werk dat bij ons in de Skin Art gemaakt is.

Heb wel de fotoboeken ook gezien, maar kon niet zo snel vinden van VFR of Kawa :)
En heb die Kawa ook niet op de stand gezien bij Frans... misschien maar eens een M-F tattoo ontwerpen en die in de aanbieding doen voor MF'ers? :+
 
misschien maar eens een M-F tattoo ontwerpen en die in de aanbieding doen voor MF'ers? :+
Deal, kom maar op met die designs ;)
Misschien kan een van de mods dit laatste stukkie beter ff naar "Algemene praat" overzetten ( of kan dat alleen maar met complete topics? )
We kunnen vanaf nu natuurlijk ook zelf doorgaan op het Tattoo en Piercing topic in Algemene Praat, is misschien eenvoudiger. Ik ga er vast heen nu.
[edit} Algemene praat draait op het moment niet, ik krijg een foutmelding[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Deal, kom maar op met die designs ;)
Misschien kan een van de mods dit laatste stukkie beter ff naar "Algemene praat" overzetten ( of kan dat alleen maar met complete topics? )
We kunnen vanaf nu natuurlijk ook zelf doorgaan op het Tattoo en Piercing topic in Algemene Praat, is misschien eenvoudiger. Ik ga er vast heen nu.
[edit} Algemene praat draait op het moment niet, ik krijg een foutmelding[/edit]

Heb al mijn reply in Algemene Praat gezet bij de topic. Gewoon paar keer proberen, dan kom je er wel in, anders plaats ik wel ff de url nar de topic (of natuurlijk zelf ff zoeken op 'skin art' of 'tattoo'... of cockring of albert ;)
 
Heb al mijn reply in Algemene Praat gezet bij de topic. Gewoon paar keer proberen, dan kom je er wel in, anders plaats ik wel ff de url nar de topic (of natuurlijk zelf ff zoeken op 'skin art' of 'tattoo'... of cockring of albert ;)

Paar keer proberen? Ik blijf bezig. Kan inderdaad wel direct naar een topic. Kan iemand effe een url-lijstje van alle topics in Algemene praat
maken ;)

Mwaah, ik wacht wel...
 
Paar keer proberen? Ik blijf bezig. Kan inderdaad wel direct naar een topic. Kan iemand effe een url-lijstje van alle topics in Algemene praat
maken ;)

Mwaah, ik wacht wel...

En actieve onderwerpen dan? :) Dan kom je redelijk in de nieuwe onderwerpen van ALgemeen :)
 
Ik lees dit gedateerde bericht en zie dat MF wel in de begin periode op de motorbeurs heeft gestaan?

Ik heb dat 2 jaar geleden eens voor de grap geopperd en ook wel eens gezegd dat ik MF daar gezien had. Een aantal speelden hier op in en waren "ook geweest", dit tot frustratie van de "zoekers" die de MF stand maar niet konden vinden. grappig was dat.

Hieruit blijkt dat veel MFérs het wel leuk zouden vinden, inclusief ikzelf. Is dit niet te organiseren of is dit enorm duur? Geen idee van eigenlijk...
 
Kunnen ze dit niet financieren door de verkoop van die stickers op de beurs? Misschien verkoop van petten en t-shirts? Vraag aan de organisatoren of je geen ''vrije staanplaats'' kan krijgen en dat mf dan op de site reclame maakt voor de motorbeurs? (Zijn allemaal ideeen he! Ik word geen vrijwilliger :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan