MF OP DE MOTORBEURS UTRECHT

Unstable

MF veteraan
5 jun 2001
1.864
0
Mijn fiets..:)
Hallo allemaal,

Na lang wikken en wegen, een hoop bloed, zweet en tranen hopen we tijdens de MotorBeurs 2002 MF op een mooie manier te presenteren. Er zal nog veel werk verzet moeten worden om tot een mooie stand te komen, maar alle grondbeginselen zijn er.
Woensdag en donderdagoachtend gaan we met de MF beurscrew de stand opzetten, en de laatste puntjes op de i.

Ik zou jullie graag van alles willen vertellen, maar dat is eigenlijk ook nog een beetje een verrassing. Dus eigenlijk moeten jullie gewoon allemaal komen kijken op de beurs.

We hebben als Motor-forum maar 4 \"standhouderskaarten\" en die zijn dus bedoeld voor......de mensen die voor MF op de stand staan. We kunnen dus GEEN vrijkaarten regelen, daar is de jaarbeurs errug streng mee. (De pasjes staan nl. ook nog eens op naam)

Motor-forum heeft 16m2 op de beurs, staat in hal 5 (boven dus) tussen alle andere clubs die zich presenteren op de Motorbeurs 2002. We hebben een ietwat afwijkende stand t.o.v. andere clubs, maar dat zien jullie allemaal wel op de beurs.
Er zijn 2 sponsors die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt, nl. NITROMAX en BIGGELAAR PERFORMANCE. Biggelaar stelt 2 motoren ter beschikking die ZEKER veel publiek zullen trekken op onze stand.

Dan nog even het volgende:

Op alle dagen zullen er verschillende mensen van MF aanwezig zijn, als eerste aanspreekpunt zijn er 2 mensen, nl. Albert. Wij zijn niet altijd aanwezig, maar wel een groot gedeelte van de tijd.

Op donderdag: Albert, Gizzmo en Annelies
Vrijdag: Albert,
Zaterdag: Albert, Leon
Zondag: NITROMAX, Niels en natuurlijk Lara!

Graag een 30 min voor start van de beurs aanwezig, als je voor de ingang staat even bellen met albert. (dan krijg je van ons een toegangspas)

Zondagmiddag is albert ook weer aanwezig.

Tijdens de beurs zijn er flyers die uitgedeelt kunnen worden, en zal er een draaiboek aanwezig zijn met info over bepaalde zaken.

Mochten jullie nog vragen hebben post dan ff een vraag hieronder, of als het echt dringend is mag je me bellen op 06-xxx (Unstable/Albert). (dit nummer is tijdens de beurs altijd bereikbaar)

MF MERCHANDISE aanwezig, dus neem extra geld mee en koop een fleece sweater of lange mouw met col t-shirt van Motor-forum!!!!
 
Hulde :} Ben benieuwd
tongue1.gif
 
Jij kan trouwens niet gratis parkeren, gratis parkeren is alleen voor motoren. })

F*ck you!!! :j
Mijn fiets kan nog altijd harder schreeuwen dan die van jou ! Maar ik ga niet op de motor, ik zet m\'n autootje bij m\'n vriendin neer en dan lekker met de bus er heen. Gratis.. heb toch OV. En heb mooi die hele dag vrij, speciaal voor die 2 uurtjes dat ik op de motorbeurs rond loop :)
 
MF MERCHANDISE aanwezig, dus neem extra geld mee en koop een fleece sweater of lange mouw met col t-shirt van Motor-forum!!!!

Wat mot dat kosteuh?? :?

Zo\'n lange mouw met col t-shirt lijkt me wel handig voor onder m\'n motorpak :)
 
Ik kom zaterdag.. dan zijn dus aanwezig:
Ruud (Dude-Ruud), Albert (Unstable), Leon....
Wie is Leon in M-F termen?
 
Echt :} voor het werk wat jullie verzet hebben.
Ik kom zeker even kijken en ik neem even wat extra geld mee :+

Tot vrijdag.....zaterdag.......of zondag :)
 
Ik hoop dat ik het haal. Wou vrijdag gaan maar loop sinds zondagnacht te :r en moet van de Doc minstens tot vrijdag in mijn bed blijven.

Mischien was zaterdag morgen met 2graden toch iets te koud om mijn topsnelheid nog eens op te zoeken |(
 
Ik kom donderdag wel ff met vrouw en kind langshobbelen! Kan ik wel een flyer meenemen voor in het personeelsblad van de zaak. Daar lopen ook wat IT-ende motormuizen rond.

Tot donderdag!!!! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan