MF op prikbord sekspagina!!!!

MegatR1n

MF veteraan
Donateur
29 mei 2003
1.836
7.534
Den Helder
Ik kwam 'toevallig' ;) op het prikbord van seksualiteit.pagina.nl.
Normaal lees ik dat natuurlijk nooooit O-) , maar als ik ergens motor-forum zie staan, dan moet ik even lezen.

Om het verhaal helemaal kort te sluiten heb ik de tekst hieronder even neergezet:


"als dit je al te gek gaat...kijk es op motor-forum.nl. daar pakken ze je nog terug op uitspraken of andere dingen die je soms wel 3 of 4 jaar terug geschreven hebt...

Daar gaan ze echt specifiek graven om dingen boven water te krijgen. alsof ze idd niks beters te doen hebben!!!!
Doelloze zooi."



Voor het hele verhaal (wat trouwens echt nergens op slaat) klik dan op: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=298&i=75954&t=75954 .

Groetjes,

Willi

** Die nu lekker over motoren gaat 'lullen' op de sekspagina!!!! **
 
Zet ff de post erin met alleen dat MF erin :}

Autisme.pagina zit ik al ivm me werk en ga dus echt niet al die posten nalezen op zoek naar MF :+

Edit:
Gevonden ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben het wel met hem eens. Sommige figuren hier gaan zitten spitten om je op een bepaalde uitspraak effe 'terug te pakken'. Erg triest.
 
Ik ben het wel met hem eens. Sommige figuren hier gaan zitten spitten om je op een bepaalde uitspraak effe 'terug te pakken'. Erg triest.

true, je hebt mensen zonder sociaal leven die heel mf uit hun hoofd kennen en als je iets post meteen een post van 4 jaar geleden terughalen (note: mf bestaat pas drie jaar :+ ) om vervolgens te zeggen ja maar toen zei je dat :Z

Ik zou er niet teveel aandacht aan schenken, zelf zijn ze meestal geen haar beter ;)
En daarbij, wat is er op tegen als je na 3 jaar eens een andere mening hebt :?
 
Hmzz dat topic gaat nu echt nergens meer over (voor zover het al ergens over ging) :o

Vroeg zelfs nog ene 'DE_GEKSTE' wat 'de MF' is 8-)
 
Laatst bewerkt:
Quote:
Op woensdag 29 september 2004 23:03 schreef Jvdvalk het volgende:
Hmzz dat topic gaat nu echt nergens meer over (voor zover het al ergens over ging)

Vroeg zelfs nog ene 'DE_GEKSTE' wat 'de MF' is
----------------------------------------------------
Weet je wat het antwoord was:
----------------------------------------------------
Quote:
Auteur: Jvdvalk (---.dial.kabelfoon.nl)
Datum: 29-09-2004 23:16

MF is het Mastrubatie Forum!DE_GEKSTE schreef:
>
> wat is de mf ?????????????????


MF is het Mastrubatie Forum!

Kijk eens naar de Auteur :z :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan