MF op TV (wegmisbruikers)

Zooo ff galspuwen al is het lichtelijk off topic:

Ik hoop dat ik die enorme kwal van een presentator van wegmisbruikers eens tegenkom. Ik zal graag zijn duimpje in ontvangst nemen om het daarna met een enorme trap in z'n achterste te rammen.

Wat een vreselijke eikel is dat toch.

Zooo, dat lucht ff op ;)
 
Niets, daar heeft wegmisbruikers niets mee te doen.
Zij filmen alleen maar en hebben verder nergens invloed op wat betreft dit soort regels.Volgens mij mogen ze toch echt een heleboel wat jij niet mag hoor... O-) }) ;)
Of rij jij ook de hele dag met pistool op je heup regelmatig legitiem te hard en door rood om af te stappen en iemand van zijn vrijheid te beroven... :+

_O- _O-
 
Zooo ff galspuwen al is het lichtelijk off topic:

Ik hoop dat ik die enorme kwal van een presentator van wegmisbruikers eens tegenkom. Ik zal graag zijn duimpje in ontvangst nemen om het daarna met een enorme trap in z'n achterste te rammen.

Wat een vreselijke eikel is dat toch.

Zooo, dat lucht ff op ;)
:^
 
Ze moesten alleen de sticker eraf halen, niet aan oom agent te overhandigen.

Ik moest hem er ook eens afhalen (in een fuik gereden op weg naar Assen). Ik plakte hem vervolgens in mijn portemonnaie. Die agent vroeg waarom ik hem daarin deed en niet weggooide. "Omdat ik hem er straks weer opplak", was mijn antwoord. Hij zei toen: "Dan hoop ik voor je dat ik je niet nog eens tegenkom". Ik zei: "Nou, vast niet". In inderdaad, naderhand heb ik hem er weer opgeplakt en hij zit er nog steeds op. :Y :Y

Ook een keer op de motor meegenomen voor een routine-onderzoek, maar ze zeiden niks over de sticker. En die hebben ze toch echt wel gezien.


CAT
 
Ik heb het al eerder gezegd: de burger wordt geacht de wet te kennen. Een diender mag best je vragen om de sticker weg te halen, maar ook hij/zij wordt geacht de wet te kennen en dondersgoed te weten dat het stickertje niet verboden is...

Daarom citeer ik nu het volgende uit de Wegenverkeerswet 1994, Paragraaf 2: Kentekens, Artikel 41, bepaling 1a:

[Het is verboden] op een motorrijtuig of een aanhangwagen enig teken of middel aan te brengen of te doen aanbrengen met het oogmerk de herkenning, daaronder begrepen de herkenning met behulp van technische voorzieningen, van het ingevolge artikel 40 gevoerde kenteken te bemoeilijken;

Met het aanbrengen van de MF-sticker heb je niet het oogmerk de herkenning van het gevoerde kenteken te bemoeilijken en doe je dat ook niet. M.a.w.: je handelt NIET in strijd met de wet door het plakken van je MF-sticker.
 
Laatst bewerkt:
staat er ook niet ergens dat je geen wijzigingen aan je kentekenplaat mag doorvoeren, en de eisen waar je kentekenplaat aan moet voldoen?

En baksteen, ik heb al een heleboel kom bij de politie advertenties gezien, maar er was geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om bij de politie te gaan, maar nu ga ik toch ff heel snel een sollicitatiebrief schrijfen hoor :)
 
petsch, sorry hoor maar ben je nou blind? Wat denk je dat ik net post! Dat is PRECIES het wetsartikel wat specificeert dat je geen wijzigingen mag aanbrengen. Echter, er zit een PREMISSE aan die zin, namelijk dat het niet mag met als oogmerk de leesbaarheid of herkenbaarheid te verhinderen of verminderen :)

Met de MF-sticker doe je aantoonbaar geen van beiden!
 
petsch, sorry hoor maar ben je nou blind? Wat denk je dat ik net post! Dat is PRECIES het wetsartikel wat specificeert dat je geen wijzigingen mag aanbrengen. Echter, er zit een PREMISSE aan die zin, namelijk dat het niet mag met als oogmerk de leesbaarheid of herkenbaarheid te verhinderen of verminderen :)

Met de MF-sticker doe je aantoonbaar geen van beiden!
En jij bent leraar? lekker geduldig ;) :+

Er is een topic overgeweest. Baksteen had Mofkap bekeurd. Dit is echter nooit voorgekomen.. dacht ik
 
Dat klopt, er is al eens een topic over geweest. Het is wel voorgekomen, maar er is nooit een uitspraak gedaan door de rechter volgens mij. Misschien kan Mofkap of Baksteen even melden of de zaak geseponeerd is of niet?
 
Dat klopt, er is al eens een topic over geweest. Het is wel voorgekomen, maar er is nooit een uitspraak gedaan door de rechter volgens mij. Misschien kan Mofkap of Baksteen even melden of de zaak geseponeerd is of niet?
MofKap kan dat niet meer O-)
 
Aaaaah shit, man waar ik gekocht zei bromfiets...

Of zei die snorfiets... ??

Ooh nee, ik altijd deze brommer uh snorfiets al hebben op vakantie nederland

:+ _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan