mf op tvnh

stukje nieuws is beschikbaar op internet ;) ..had in dat andere topic erover gepost ;)


Hahaha, wat een prutsers bij dat station! Het stuk dat ze doen gaat over motorraces, en wat filmen ze erbij? Choppers en BMW's, bij voorkeur met een duopassagier |(

Krachtig hoor....
 
Hahaha, wat een prutsers bij dat station! Het stuk dat ze doen gaat over motorraces, en wat filmen ze erbij? Choppers en BMW's, bij voorkeur met een duopassagier |(

Krachtig hoor....

idd, ik heb het net ook gezien en dat viel me meteen op. Er zat maar een bij die een beetje doorreed. Stemmingmakerij dit....
 
[me]Ferrekau wil ook eens op tv komen met zijn berichtjes :} [/me]

LOL! :}

Dit wordt net zo'n hype als dat flash-mobben van enkele maanden geleden!

Kunnen we natuurlijk ook doen, op motorforum met zijn allen afspreken ergens, en dan met honderden tegelijk op komen dagen! McDonald's Veendendaal of zo...
 
LOL! :}

Dit wordt net zo'n hype als dat flash-mobben van enkele maanden geleden!

Kunnen we natuurlijk ook doen, op motorforum met zijn allen afspreken ergens, en dan met honderden tegelijk op komen dagen! McDonald's Veendendaal of zo...
[Ingid & Irma modus]Is dah dahn nie gevaaarluk daahn?

Ik verveel me vahn hier tot aan het vieeaaduuct[/ I & I modus]

Een soort tegen de flitser-beweging :? :? ?
 
Er stond ook een stukje in de plaatselijke krant (IJmuider courant) over dit "racen" en motor-forum.nl werd daar duidelijk in genoemd. Ik heb helaas geen scanner anders had ik het artikeltje even ingescand. Het was de krant van vrijdag jl.
 
hier nog een bewijs dat journalisten sensatiebelust zijn en op mf koekeloeren.
geef je mening nog maar es! (hd=haarlems dagblad)
full
 
Wat een stel malloten zeg die pers :(
Wel heel erg lullig om het ongeluk van dat meisje te combineren met klaverbladrijden..alsof iemand het in zijn hoofd haalt om op badhoevedorp te gaan klaverbladrijden...vermeld liever dat de weg bij badhoevedorp altijd vol ligt met bende, diesel en olie, dat het asfalt daar waardeloos is en dat de vangrail er niet motorvriendelijk is uitgevoerd..1 of meerdere van die feiten zijn waarschijnlijk de schuldige aan de dood van dat meisje ;(
 
Pfff, speeltuin. Serieus een hele thread over dat ongeval, waarin iedereen meeleeft met het slachtoffer en nabestaanden. En 1 kerel noemt "speeltuin" en daar gaan we weer...

Serieus, ik ben helemaal gek van fantasy en Sci-fi. Ik speel ook diverse niet-computer games in een fantasy wereld. Ik heb een heel erg levendige fantasie. Ik denk dat als ik dat op mijn CV zet ik zo journalist kan worden! Eigenlijk raar dat ik niet al gevraagd ben!
 
Nee natuurlijk weet die agent nergens van.

Klaverblad Badhoevedorp is spelen met je leven omdaar bochten te rijden.

Diep en diep triest dat een verslaggever in het verhaal de dood van een meisje en klaverbladracen met elkaar in verband brengt.
 
Update.
Het laatste krantenbericht hierboven over het meisje van 19....
Ik weet wie het was en heb gehoord wat er precies gebeurde;
Zij en haar vriend waren a/h rijden. Haar vriend bleef achter haar om haar standaard in de gaten te houden, die wilde nog al eens tegen de grond komen bij het sturen.
Aangekomen bij het klaverblad dacht de jongen; dit is mijn bocht, ik kan hier altijd zo lekker doorheen racen dus nu ook. Hij haalt haar dus in en zij gaat achter hem aan! grote fout want haar standaard kwam tegen de grond vanwege de verhoogde bochtsnelheid....ze glee onderuit, tegen de vangrail en brak haar nek!(doodsoorzaak)
In principe dus eigen schuld.....
Nieuwe rijders let dus op! ze had nog maar een maand haar rijbewijs. ik kan niet vaak genoeg zeggen; leer je motor kennen...dan maar rijden als een drol.
'(
 
Update.
Het laatste krantenbericht hierboven over het meisje van 19....
Ik weet wie het was en heb gehoord wat er precies gebeurde;
Zij en haar vriend waren a/h rijden. Haar vriend bleef achter haar om haar standaard in de gaten te houden, die wilde nog al eens tegen de grond komen bij het sturen.
Aangekomen bij het klaverblad dacht de jongen; dit is mijn bocht, ik kan hier altijd zo lekker doorheen racen dus nu ook. Hij haalt haar dus in en zij gaat achter hem aan! grote fout want haar standaard kwam tegen de grond vanwege de verhoogde bochtsnelheid....ze glee onderuit, tegen de vangrail en brak haar nek!(doodsoorzaak)
In principe dus eigen schuld.....
Nieuwe rijders let dus op! ze had nog maar een maand haar rijbewijs. ik kan niet vaak genoeg zeggen; leer je motor kennen...dan maar rijden als een drol.
'(
Heel droevig. '(

Die vriend zal (terecht) ook wel met een flink schuldgevoel rondlopen, lijkt me. Wat me overigens niet duidelijk is: raakte die standaard regelmatig de grond omdat ie naar beneden viel of omdat ze te plat ging? In het tweede geval ging ze er al stevig overheen voor iemand met een maand het rijbewijs.

En in het eerste geval... |( Tis niet voor niks dat je met een gemiddelde motor niet weg kunt rijden als de standaard uit is. Als je weet dat zoiets bij je motor of bij die van je vriendin kan gebeuren, lijkt me toch dat je dat oplost voordat je haar weer laat rijden. :X
 
lijkt me toch dat je dat oplost voordat je haar weer laat rijden. :X
Treurige zaak Orpheus.....
En idd, ik d8 hetzelfde...waarom lieten ze er niet even wat aan doen...zullen wel gad8 hebben; 'ah, dat komt wel'.Ik denk dat ie dus tegen de grond kwam bij hoge bochtsnelheden, dat vertelde me nicht aan mij, dat ie dus 'vonkt' (en niet valt of uitgeklapt staat). Hij zal wel laag tegen de grond hebben gezeten, maar kweet het verders nie...twas een 250cc race model.
 
Laatst bewerkt:
Treurige zaak Orpheus.....
En idd, ik d8 hetzelfde...waarom lieten ze er niet even wat aan doen...zullen wel gad8 hebben; 'ah, dat komt wel'.Ik denk dat ie dus tegen de grond kwam bij hoge bochtsnelheden, dat vertelde me nicht aan mij, dat ie dus 'vonkt'. Hij zal wel laag tegen de grond hebben gezeten, maar kweet het verders nie...twas een 250cc race model.
Van een 250cc racer rijdt je écht niet zomaar de standaard aan de grond. Dan moet je óf onverantwoord hard (voor op straat natuurlijk, op het circuit kan het wel) door de bocht gaan, óf er is iets mis met de standaard. :X
 
Getverdemme, dus dat meissie is dood omdat ze gewoonweg te beroerd waren om die standaard te repareren :?

Oboy, laat mijn man dan maar een pietlut zijn in dat soort zaken B|
 
Getverdemme, dus dat meissie is dood omdat ze gewoonweg te beroerd waren om die standaard te repareren :?
[edit]
Jep, en omdat ze zich niet kon inhouden, wat wel had gemoeten.

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Laat ik nog even melden dat Fred Kluit dus voortaan geen uitspraken dient te doen zolang de toedracht nog niet bekend is (mocht hij toch gaan snuffelen op mf).
Fred 'betweter' Kluit, waar is de politie al niet goed in, motorrijders op onterechte wijze zwartmaken in de krant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan