MF Racing ontwerpwedstrijd , www.MFPromobabes.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je was zo lekker bezig. Ik denk dat ze wachten tot je terug zou zijn. O-)

Haha.... Ik wil er best even wat tijd insteken hoor. Maar welke teksten willen jullie op de site, welke keuze menu's moeten er inzitten en welke foto's moeten erop etc. etc.. Mail in profiel.... :)
 
Omdat MF Racing natuurlijk naast een geweldig raceteam ook een
prachtig stel promobabes heeft rondlopen hebben we nu ook
een speciale website voor de dames aangevraagd :

www.mfpromobabes.nl

als je deze prachtige site aanklikt dan zie je : NIETS ... beetje tekst.

kortom we zijn op zoek naar iemand die voor ons een mooie website kan maken
en daarbij dan een beetje de stijl aanhoudt van www.mf-racing.nl want die 2
sites moeten wel goed met elkaar gelinkt zijn !

we willen op de site , veel foto's van promobabes
kleding verkopen voor het team en een soort BIO van alle dames (dus mooie foto + stukkie tekst)

wat krijg jij er voor terug als jou site wint ?

- eeuwige roem
- Vipbehandeling tijdens Race of the champions
- Kijkje in de racekeuken
- BBQ aan het eind van de race , met het hele team en sponsoren

lijkt het je leuk , heb je een geweldig idee , werk het uit en mail het naar :

maurice@yzf750.nl dan zorg ik dat het bij iedereen van het team bekend wordt !

We willen gewoon onze promodames extra bekenheid geven en dus een eigen website !!

trouwens website gesponsord en geregeld door een mede MF 'er !!!! (Arnim bedankt)
En als die vrijwilliger dan toch de smaak te pakken heeft, dan kan ie gelijk een nieuwe website maken voor mijn bandje... *O*
 
Haha, als die vrijwilliger ik ben niet nee. Ik heb ook nog echte klanten :) . Maar is TS met vakantie o.i.d. ?
 
dank je ... maar je kunt nog steeds een mooi ontwerp inleveren als je wilt.

we hebben als voorbeeld : www.mf-racing.nl
en daar moet ie mee vergelijkbaar zijn dus doe je best , laat je creativiteit los lopen ! *O*

het ontwerp zoals je nu hebt gemaakt is een beetje te veel wilde kleuren
als je het vergelijkt met de MF Racing site *O*
 
Dan ben ik de enige die meedoet ? Of zijn er meer ontwerpen ? Ach, als ik niet eens een fatsoenlijk antwoord op mijn mailtjes (2) kan krijgen laat ook maar. Succes ermee ! :)
 
Dan ben ik de enige die meedoet ? Of zijn er meer ontwerpen ? Ach, als ik niet eens een fatsoenlijk antwoord op mijn mailtjes (2) kan krijgen laat ook maar. Succes ermee ! :)


nee op dit moment is er niemand anders die mee doet ,
we hebben het domein weten te regelen maar helaas is er door vakantie etc
nog geen tijd geweest om met de website verder te gaan .

aan je reactie te merken heb je waarschijnlijk in mijn vakantie gemaild of zo ..
maar goed ... het is niet anders .
 
Ik maakte ook maar een eerste opzetje.... Ik vroeg toen om HR foto's van dingen die je zeker op de site afgebeeld wilde hebben + welke menu's + tekstelijke (is dat een woord) inhoud.... Naja, je hebt mijn mail... ik zie het wel.
 
Hier is ook een eerste opzetje gemaakt. Zie www.raceleague.nl voor het resultaat.

De header is niet af, zo ook de footer niet. Deze worden afgemaakt als er meer fotomateriaal is. Vooral van de promobabes zelf. En om er naar te gaan zoeken gaat me te ver.. Dat moet aangeleverd worden.

Reacties zijn welkom natuurlijk.

De site is gemaakt met behulp van Joomla, dit is een erg makkelijk cms.
 
Laatst bewerkt:
Hier is ook een eerste opzetje gemaakt. Zie www.raceleague.nl voor het resultaat.

De header is niet af, zo ook de footer niet. Deze worden afgemaakt als er meer fotomateriaal is ( vooral van de vrouwen om wie het draait ).

Reacties zijn welkom natuurlijk.

De site is gemaakt met behulp van Joomla, dit is een erg makkelijk cms.

ziet er goed uit .... beetje meer blue natuurlijk ! maar netjes hoor !
 
Zat effe te checken maar site is nog niet klaar jammer was wel nieuwschierig naar foto,s e.d :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan