MF Racing zoekt een monteur .....

pinin39

MF veteraan
24 apr 2004
2.241
0
borger
even onder algemeen gezet i.v.m. de vele bezoekers.

MF Racing Team gaat als speer ,

we hebben een geweldig team , een super coureur en prachtige promodames.
kortom een team wat begin dit jaar door Viccie is opgezet is uitgegroeid tot
een professioneel team met de daarbijbehorende uitstraling.

zie ook www.mf-racing.nl

maar.....

omdat wij de taken steeds beter verdeeld hebben is er nu eigenlijk een tekort
aan een goeie monteur die zich gratis wil inzitten voor het team.

De motor is een Kawazaki ZX6R RR 600 CC getuned bij Mile Paiic en is dus een echte racemotor.

wij zijn met spoed op zoek naar een monteur die tijdens de racedagen onze racer
kan ondersteunen met allerlei werkzaamheden aan de motor en zo dat onze coureur blindelings kan vertrouwen op zijn monteur.

het is belangrijk dat het team kan bouwen op jou als monteur en er ook vanuit
kan gaan dat je elke race er bij kan zijn of bij afwezigheid een goeie vervanger weet die net als jou het geweldig vindt om serieus bij een race-team te horen en die een motor en al zijn techniek een uitdaging vindt.

Meeste tijd zul je bezig zijn met banden wisselen , tandwielen vervangen ... de kleine klussen zeg maar .
maar stel dat de motor schade heeft dan moet je echt de handen uit de mouwen steken en staat een heel team achter je en vertrouwen we er op dat je ons
uit de brand helpt.

kortom lijkt het je wat , is motorolie je eerste levensbehoefte reageer dan nu
en je wordt opgenomen in een team met potentie.

 
yep maar omdat niet iedereen altijd kan is het belangrijk om meerdere mensen te hebben . zodat er altijd iemand als technisch wonder aanwezig is !


maar het belangerijkste mis ik nog , het moet klikken binnen de groep anders werkt het ook niet fijn
 
Ik heb helaas geen tijd maar lijkt me wel leuk zoiets.

Werk ook voor een dragrace team http://www.sarembe-racing.com (www.sarembe-racing.com)

Daar gaat na elke 402 race het blok een deel uitelkaar voor controle.
Dat is werken tegen de klok :Y

Succes met zoeken 8-)
 
dammit! ik ben 17 jaar, 2e monteursdiploma ( volgend jaar 1e monteur ) alleen ik zit met vervoer ( wat ik dus met mijn leeftijd een beetje moelijk heb ) ;(

maarja, succes met verder zoeken!

*MuK
 
dammit! ik ben 17 jaar, 2e monteursdiploma ( volgend jaar 1e monteur ) alleen ik zit met vervoer ( wat ik dus met mijn leeftijd een beetje moelijk heb ) ;(

maarja, succes met verder zoeken!

*MuK

mail toch even want het huidige team bestaat uit mensen die ook uit de buurt van haarlem komen

dus misschien is er wel vervoer voor je
 
mail toch even want het huidige team bestaat uit mensen die ook uit de buurt van haarlem komen

dus misschien is er wel vervoer voor je

:N Das vlakbij Ferry hoor, en die gaat meestal wel naar een race.. O-)

Duzz. Idd mail maar even komt vast goed ;)
 
Laatst bewerkt:
ik kom net bij ferry vandaan. en ik wilde even mededelen dat ik vanaf nu ook bij het team zit :9

we hebben net even aan de motor geklust ( nieuwe kuip ophanging gemaakt, de oude was gebroken. ) en alles beviel mij goed.

dus tot ziens bij de rizla racing days.

*MuK
 
ik kom net bij ferry vandaan. en ik wilde even mededelen dat ik vanaf nu ook bij het team zit :9

we hebben net even aan de motor geklust ( nieuwe kuip ophanging gemaakt, de oude was gebroken. ) en alles beviel mij goed.

dus tot ziens bij de rizla racing days.

*MuK

Oke perfect welkom bij het team :W :W :} oke we zien je 12 en 13 aug
 
Terug
Bovenaan Onderaan