MF 's nachts vaak down/traag

Marve

MF veteraan
21 aug 2007
2.782
2
Bergen op Zoom
Klopt het dat MF 's nachts vaak heel erg traag is of zelfs onbereikbaar op sommige momenten? Is daar een reden voor?

Nu zitten er 's nachts niet al teveel mensen op MF uiteraard, maar het viel me gewoon op ;)
 
Denk dat het aan je provider ligt of aan je computer :Y
Of misschien is het wel PICNIC
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt, op dat moment draaien wij een backup.

We zijn wel bezig om dit probleem te verhelpen, waardoor een backup maken niet meer zorgt voor downtime.
 
Dat klopt, op dat moment draaien wij een backup.

We zijn wel bezig om dit probleem te verhelpen, waardoor een backup maken niet meer zorgt voor downtime.

Ok dan, thanks voor je reply :)

Ik zat al aan zoiets te denken. Niet dat ik nou heel de nacht op MF zit ofzo maar als je toevallig wakker bent ga je toch altijd ff kijken ;)
 
Zoals de berichttijd al aangeeft, het is nu inmiddels 22.00 uur op zondag geworden en de gehele zondag is het forum bijzonder traag. Heeft niets met de provider te maken, want allerlei andere sites werken normaal. Is er iets aan de hand? of gewoon even back-up problemen? :]
 
soms duurt het minuten voor een antwoord in beeld komt of een topic op het scherm.
 
Hier is het gewoon snel. Hoe traag is "bijzonder traag"?
Af en toe duurt het 40 seconden voordat je iets ziet, in mijn Safari komt de stylesheet niet op tijd binnen dus lees ik de boel zonder opmaak.
Het MF-logo linksboven is al uren niet zichtbaar.

Algehele malaise dus.

Waarschijnlijk heeft jullie hosting problemen met een router/uplink.
 
Hier is het gewoon snel. Hoe traag is "bijzonder traag"?
Krijg ook al de hele dag regelmatig bericht dat de pagina, na poosje nadenken, niet geladen kan worden. Na F5 komt de pagina meestal meteen in beeld. Dit probleem is alleen op motor-forum.
 
wow, velen die er last van hebben. Heb het zelf ook, refresh of opnieuw drukken en dan meteen een respons, maar daarvoor kun je op de timeout gaan wachten.

Klinkt als loadbalancing, waar 1 van de 2(of meer) routers niet helemaal fris onder de oksels is.
 
Hij doet het weer zoals het moet...... Diegene die het voor elkaar heeft gebokst: Bedankt!!! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan