MF-shirts /-truien

Plastic Power

MF veteraan
16 jan 2002
3.757
0
Zutphen
Hoi MF-webmeneren,

Op de motorbeurs waren de shirts en truien jammergenoeg uitverkocht |( . Vergeten jullie morgen niet een voorraadje mee te nemen? Het wordt 's nachts koud (laatste weerbericht 24.00 uur -1 graad!!) en dan wil ik wel graag zo'n mooi MF-truitje onder m'n jack hebben als ik terugrijd.

CAT
 
Dat kun je (helaas) shaken, de drukker heeft niet op tijd kunnen leveren....betekend dat we op bestelling werken en tijdens meetings zullen moeten "overhandigen", excuus!!
 
Dat kun je (helaas) shaken, de drukker heeft niet op tijd kunnen leveren....betekend dat we op bestelling werken en tijdens meetings zullen moeten "overhandigen", excuus!!

Toch heb je wel ehmmmm, "status".......

Ik had me coll-shirtje aan, loop Lemstra binnen voor me koppelingsplaten en er wordt gevraagd, wat staat daar nou...??

Ikke -> :) , ja da's nou mijn honk op internet :)
 
Toch heb je wel ehmmmm, "status".......

Ik had me coll-shirtje aan, loop Lemstra binnen voor me koppelingsplaten en er wordt gevraagd, wat staat daar nou...??

Ikke -> :) , ja da's nou mijn honk op internet :)

Ik krijg bij mijn motorzaak altijd op mijn donder omdat mijn oude gsx-f nog op onze site staat i.p.v. mijn nieuwere motor.
 
Kwil GVD ook zo'n kolletje... Op de beurs ook al langs gegrepen :(






Ohw wacht ik kom helemaal niet op ut feest |( :P
 
[me]Revolution heeft wel een M-F col. *D
[/me]


Ideaal dat ding trouwens, perfect voor onder m'n pak. :)
 
Misschien dat ik een of ander gemist heb, maar ik kwam deze vraag ineens weer tegen.

Wie weet (Mods? / MT?) of en wellicht wanneer er weer MF-shirts en MF-truien zijn voor de verkoop?


CAT
 
Terug
Bovenaan Onderaan