mf - stamcafe

Tensive

MF veteraan
14 okt 2001
5.754
0
Arnhem
Zeg, is er hier in nederland ook toevallig een (geschikt) cafe dat dient of dienen kan als centraal punt (lees: meeting point) voor de mensen van motor-forum??? :)

Toch wel leuk als we een vast punt hebben en wanneer er een ritje wordt afgesproken dat we daar verzamelen.
Misschien ook wel zo makkelijk om meerdere vaste verzamelpunten te hebben, want voor sommige kan het wel eens te ver weg liggen. ;)

En als er al verzamelpunten zijn, welke zijn dat dan?
 
Hangt ervan af waar iets gehouden wordt en wie er mee gaan, lijkt mij. Iemand die in Belgie woont moet dan kilometers gaan rijden om bijv. naar een bijeenkomst in Noord-Holland te gaan.
Lijkt mij dus goed om meerdere points op te zetten.
 
Wat dacht je van motorminded café De Witte in Hengevelde (Twente). Is voor de meesten van jullie ook nog te combineren met een substantieel toerritje, en voor mij lekker dichtbij.

btw baas Gerard heeft een paar jaar achter elkaar circuitdag georganiseerd voor zijn klanten via CRT. Misschien heeft hij nog tips inzake MF circuitdag.
 
Ik stel voor, één echte centrale, het hoofdcafé zeg maar, en dan nog een paar andere meetingpoints?
 
ja goed idee....opzich...
alleen iedereen woont zo verdeed...dus wat unstable zegt...zit ook wel wat in...

gewoon weer is wat afspreken...op een klaverblad :)
 
Stamcafe
beerchug.gif
motor maar thuis laten

laatste keer utreg was
drinka.gif
 
Centraal in Nederland..........UTRECHT!!!!.......Ben ik voor :9

Oh, nu zeker een plekkie bedenken........ga ik over nadenken.

Ik heb eens even op de kaart gekeken, en volgens mij ligt het geografisch zwaartepunt van NL ergens bij Ermelo. Kan me alleen niet voorstellen dat ze daar een kroeg hebben.
 
Humm.. Ermelo..?? Waar leg dah dan? :?

Kzit nu hier met de kaart van nederland voor men neus... maar ik weet eigenlijk niet waar de meeste mensen vandaan komen.

Voor Nederland algemeen ligt Geldermalsen het meest centraal en het schijnt dat je hier voor een ieder ook wat hebt: racers kenne lekker bij Deil bochtwerk doen en dijken rijden en toerders kunnen wellicht ook hun slag maken.

Je kan zelfs even naar Tiel om wat Spa-water van Jomanda te halen ... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan