MF sticker erop/eraf?

Malissa1993

MF veteraan
16 okt 2019
2.410
1.073
Hoogeveen
Ik zie de laatste tijd zovaak voorbij komen dat mensen een boete krijgen voor de MF sticker.

Nu vraag ik mezelf af, of ik die sticker erop laat zitten en mezelf een dikke boete riskeer of ik haal hem er straks af.

Wie heeft hem er nog op en wie heeft hem er daardoor al afgehaald ?
 
Ik ben een keer aangesproken door de politie dat ik hem ter plekke van mijn nummerplaat moest trekken en dat ik anders een boete kreeg. Dat heb ik dan maar gedaan, en hem in plaats daarvan op mijn topkoffer geplakt. En een half uur later kwam ik ze weer tegen en toen kreeg ik nog een soort van complimentje dat ik hem er niet om de hoek weer op had gedaan. Sindsdien houd ik hem dan maar gewoon op de topkoffer.
 
Ik heb 'm er nog op zitten, ik rij niet enorm veel dus voor nu wil ik de gok nog wel wagen. Wel gisteravond maar even een grote autosticker besteld voor op de topkoffer, mocht het me toch te heet onder de voeten worden ben ik in ieder geval nog herkenbaar. :+
 
Ik zie de laatste tijd zovaak voorbij komen dat mensen een boete krijgen voor de MF sticker.

Nu vraag ik mezelf af, of ik die sticker erop laat zitten en mezelf een dikke boete riskeer of ik haal hem er straks af.

Wie heeft hem er nog op en wie heeft hem er daardoor al afgehaald ?
Je rijdt in grunn, hoeveel politie kom je tegen? :P Ik rij veel s nachts, zo nu en dan een keer een blaastest maar nooit wat over mn sticker of uitlaten :+
 
Je rijdt in grunn, hoeveel politie kom je tegen? :P Ik rij veel s nachts, zo nu en dan een keer een blaastest maar nooit wat over mn sticker of uitlaten :+
Uh, ja niet super veel. xD maar een boete is mij die sticker niet waard hoor. xD

Was gewoon nieuwschierig naar de meningen van anderen en of ze al eens een boete ervoor gehad hebben.
 
Ik rij in Brabant en af en toe woon-werk in en rondom Brabant tot Rotterdam. Ik heb hem pas besteld en ben nog aan het overwegen of ik hem op de kentekenplaat plak of ergens anders zoals bijvoorbeeld de kettingbeschermer. Wel lastiger te spotten, maarja. Helm werd ook geopperd, maar daar ben ik niet zo'n fan van. Wellicht dat hij op mijn handvat achterop tpv de monoseat kan, duidelijk zichtbaar. Die heb ik er nog opzitten voor praktische redenen, opbokken op de paddockstand e.d.

Sticker van de dealer heb ik er nog op zitten, net als de kentekenplaathouder. Ik ben zeer tevreden over hun dus vindt ik het niet erg om wat reclame voor hen te maken.
 
Waarom zou je die sticker erop willen :?
Ik wil ook geen sticker van een dealer oid erop, stickers zijn lelijk :r
Gewoon om een badass mofo te zijn. Het gevoel te hebben dat je bij een machtige organisatie hoort, dat niemand je wat kan maken. Dat je aan de wereld laat weten dat je bevriend bent met Hele Grote Meneren. Dat je speciale rechten hebt, en speciale uitzonderingen van plichten. Dat je stijl, smaak en klasse hebt en dat je tot de absolute elite behoort, niet alleen van motorrijdend Nederland maar van Mensen van Hoger Niveau in het Algemeen. Daarom.
 
Gewoon om een badass mofo te zijn. Het gevoel te hebben dat je bij een machtige organisatie hoort, dat niemand je wat kan maken. Dat je aan de wereld laat weten dat je bevriend bent met Hele Grote Meneren. Dat je speciale rechten hebt, en speciale uitzonderingen van plichten. Dat je stijl, smaak en klasse hebt en dat je tot de absolute elite behoort, niet alleen van motorrijdend Nederland maar van Mensen van Hoger Niveau in het Algemeen. Daarom.
Ik ga plakken 👍🤣
 
Gewoon om een badass mofo te zijn. Het gevoel te hebben dat je bij een machtige organisatie hoort, dat niemand je wat kan maken. Dat je aan de wereld laat weten dat je bevriend bent met Hele Grote Meneren. Dat je speciale rechten hebt, en speciale uitzonderingen van plichten. Dat je stijl, smaak en klasse hebt en dat je tot de absolute elite behoort, niet alleen van motorrijdend Nederland maar van Mensen van Hoger Niveau in het Algemeen. Daarom.

Besteld!:9
 
Het is maar net wie je treft en in welke situatie. De ene zal een waarschuwing geven, de ander gelijk een boete. Ik werd staande gehouden na een stukje inhalen met 130 op den 100-weg, maar dat werd door de vingers gezien. Voor de sticker ben ik echter direct op de boete geslingerd. Heb 'm sportief geïncasseerd en me van de domme gehouden dat 't nie mocht, maar dat mocht niet baten.

De vraag "Tja, ik kan hoog springen of laag springen, maar je gaat me niet gewoon weg laten rijden met een waarschuwing, hè?" werd beantwoord met een schaapachtig lachje en "Nee, vandaag niet.".

Heeft 'ie me gematst op m'n snelheid maar beboet op de sticker om tóch maar een boete uit te schrijven? Of is't een klootzak die me gewoon op de bon wilde slingeren voor 'n stom stickertje? Ik kan geen gedachten lezen. Omwille m'n stemming houd ik mezelf maar voor dat 't het eerste geval is. En omwille m'n gemoedsrust houd ik 't maar bij de sticker op m'n kentekenplaathouder.
 
Ik denk dat ik hem ook maar ergens anders ga plakken. Denk wel dat ik dan een nieuwe moet bestellen, zal wel niet zo goed meer plakken denk ik.
 
Ik heb 'm al die tijd al op m'n kettingbeschermer zitten. Vond het een mooi plekje als alternatief voor de kentekenplaat. Maarja ben nog nooit gespot, jaja één keer door @ronk toen ik een TL had bij het petflesspel, ik zal 't zelf maar vast zeggen @ronk ... B|:+, dus echt zichtbaar is ie daar kennelijk niet.
Nou rijd ik ook meestal iedereen links voorbij dus 't is ook wel logisch :]O-)

IMG_20200612_123627.jpg
 
Ik rij al jaren met een MF sticker maar ben er nog nooit op aangesproken.
Ik kijk ook nooit in het gespot topic dus geen idee waarom hij er op zit🤔

Gewoon omdat het kan

Gewoon om een badass mofo te zijn. Het gevoel te hebben dat je bij een machtige organisatie hoort, dat niemand je wat kan maken. Dat je aan de wereld laat weten dat je bevriend bent met Hele Grote Meneren. Dat je speciale rechten hebt, en speciale uitzonderingen van plichten. Dat je stijl, smaak en klasse hebt en dat je tot de absolute elite behoort, niet alleen van motorrijdend Nederland maar van Mensen van Hoger Niveau in het Algemeen. Daarom.

Kijk, jij snapt het tenminste:Y


Verder altijd met sticker gereden.
Mijn laatste stickers hebben omstanders voor mij verwijderd.
Vondt het alleen wel lullig dat ze daarvoor de hele fiets mee namen
 
mijn sticker zat nog op mijn vorige fiets, waar nu dus iemand anders mee rondrijd.
op de auto zit ook een plakker, maar met zowel die motor als blik nog geen een keer gespot.
dat is wel onderdeel van t spel. :Y

bij m'n soes komt er (voorlopig) geen sticker op, want andere plek dan de kentekenplaat is er eigenlijk niet :P
maar oom brompot een kans geven om me te bekeuren bestelen om een plakkertje op de plaat? dat nooit!
 
Deze sticker op je voorhoofd plakken is natuurlijk ook een optie.
 
Ik dacht altijd, als ze me ervoor staande houden, dan lul ik me er vast wel onderuit, haal ik 'm eraf, waarschuwing en klaar. Na de boete van @Bart_T van gisteren heb ik die van mij er ook afgehaald. Dat risico ga ik niet nemen als ze zo snel beboeten, en de lol is er op deze manier ook wel af voor ons.
 
Ik rij al jaren met sticker rond, omgeving Rotterdam, maar ben er nog nooit voor aangehouden.
Wel vaak politie tegen gekomen, die zie je hier best veel. Dus bij mij blijft ie gewoon zitten. :Y 👍
20191005_112656_resized.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan