MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me="Orpheus"]heeft een huis gekocht en is momenteel erg druk met klussen na het werk.[/me]

Maar ik probeer morgen weer een stapel de deur uit te doen.
 
[me="Orpheus"]heeft een huis gekocht en is momenteel erg druk met klussen na het werk.[/me]

Maar ik probeer morgen weer een stapel de deur uit te doen.

Feli, *O*

ik heb zojuist het geld overgemaakt, als het goed is staat 't binnen een paar minuten op de MF rekening (ik heb ook postbank). Wordt de mijne dan ook morgen al verzonden? :$

't is geen probleem als dat niet het geval is natuurlijk :)
 
Feli, *O*

ik heb zojuist het geld overgemaakt, als het goed is staat 't binnen een paar minuten op de MF rekening (ik heb ook postbank). Wordt de mijne dan ook morgen al verzonden? :$

't is geen probleem als dat niet het geval is natuurlijk :)

heb ook net the money over gemaakt, ben benieuwd wanneer ze in de bus liggen
Van jullie allebei zijn ze zojuist op de bus gegaan.
 
ik wacht ook al een tijdje op de stickers, heb begin deze week geld over gemaakt....

of komt het door de staking bij tnt, tpg, ptt (of hoe het ook heet tegenwoordig ;))

in dat geval wordt ik niet gespot door hun!! :(
 
ik wacht ook al een tijdje op de stickers, heb begin deze week geld over gemaakt....

of komt het door de staking bij tnt, tpg, ptt (of hoe het ook heet tegenwoordig ;))

in dat geval wordt ik niet gespot door hun!! :(
Datum bestelling: 16-04
Datum verwerking: 17-04
Datum betaling: 21-04
Datum verzending: 25-04

Lijkt me een vrij redelijke afhandelingstermijn. Hoe definieer jij 'al een tijdje'?
 
Laatst bewerkt:
Datum bestelling: 16-04
Datum verwerking: 17-04
Datum betaling: 21-04
Datum verzending: 25-04

Lijkt me een vrij redelijke afhandelingstermijn. Hoe definieer jij 'al een tijdje'?

verwerking - betaling = 4 dagen
betaling - verzending = 4 dagen

dan deed hij ook een tijdje over 't betalen :')
 
Datum bestelling: 16-04
Datum verwerking: 17-04
Datum betaling: 21-04
Datum verzending: 25-04

Lijkt me een vrij redelijke afhandelingstermijn. Hoe definieer jij 'al een tijdje'?


das raar, ik heb namelijk de 17e de betalingsopdracht gegeven:S

klotebank

sorry, niet jouw schuld dus

ps, natuurlijk ook nog stakende postbodes :O
 
Laatst bewerkt:
Orpheus.. Wij (MF-Oost) zijn op zoek naar de kleurcodes van de huidige stickers.. We willen een replica maken van de MF Sticker:

e83a88b9a134af9d4b1a6dab0f75ccda
 
Laatst bewerkt:
Als Orph ze voor ons heeft is het nog makkelijker te doen :+.. Iemand heeft al een vermoeden welke kleuren het zijn, maar wat zekerheid is altijd leuk :+
Nou... Ik ben de oorspronkelijke bestanden kwijt geraakt bij een computer crash en de drukker die de oorspronkelijke maskers heeft gemaakt is gestopt.
De nieuwe drukker heeft ze ook adhv een sample gemaakt. Ik kan wel eens informeren of hij de kleurnummers zo heeft, maar dat wordt, vanzelfsprekend, pas volgende week, dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan