MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Ik heb respect voor de mensen die belangeloos dit forum mogelijk maken. Ik wil toch even een kritische noot plaastsen. Ik probeer al maandenlang stickers te bestellen. ( ze zijn eigenlijk totaal onbelangrijk) Om dan na meerdere pogingen een vervelende opmerking te krijgen moet ik toch aangeven dat deze opmerking verkeerd valt. Wellicht niet zo bedoeld hoop ik. Gezien de onduidelijkheid over het wel of niet werken van de shop heb ik het meerdere keren geprobeerd (2x bevestiging gehad) Verder hoop ik dat dit forum lang mag bestaan, de mensen die dit mogelijk maken hebben mijn respect.
 
Ik ga morgen kijken welke bestellingen en betalingen er binnen zijn.
Het bestelproces is momenteel niet foutloos en ik ben afhankelijk van een externe om het te fixen, dat maakt het lastig om met 100% zekerheid te zeggen dat het volledig probleemloos gaat...
 
Ik heb een paar dagen geleden besteld, maar geen haast. Ik rij nu een jaar zonder dus een paar weken extra kan er ook wel bij. Ik zie de mail vanzelf verschijnen :t.
 
Ik heb in maart, in mei en afgelopen week besteld maar nog steeds geen reactie.

Ik kom over een half jaar nog wel eens terug, het is graag of niet.
 
Alle bestellingen weer behandeld.

Het lijkt er op dat er heel veel dubbele bestellingen zijn gedaan. Mocht je dubbele mails hebben ontvangen: Pak de eerste en betaal die, vergeet de rest. Die haal ik wel weer uit het systeem.

@RL71 Je stickers gaan morgen op de bus.

Sorry dat het zo lang geduurd heeft allemaal, vanaf nu zou het weer goed moeten gaan.
 
Bijzonder. Ik heb toch echt al drie keer een bestelling geplaatst en ik ontvang niks. Geen betaal verzoek, geen mail.
Maar met het nieuwe vonnis dat er ligt hoef ik geen stickers meer. Laat maar dus.
 
dankjewel.

Bedrag is overgemaakt.
Alle bestellingen weer behandeld.

Het lijkt er op dat er heel veel dubbele bestellingen zijn gedaan. Mocht je dubbele mails hebben ontvangen: Pak de eerste en betaal die, vergeet de rest. Die haal ik wel weer uit het systeem.

@RL71 Je stickers gaan morgen op de bus.

Sorry dat het zo lang geduurd heeft allemaal, vanaf nu zou het weer goed moeten gaan.
 
Alle bestellingen weer behandeld.

Het lijkt er op dat er heel veel dubbele bestellingen zijn gedaan. Mocht je dubbele mails hebben ontvangen: Pak de eerste en betaal die, vergeet de rest. Die haal ik wel weer uit het systeem.

@RL71 Je stickers gaan morgen op de bus.

Sorry dat het zo lang geduurd heeft allemaal, vanaf nu zou het weer goed moeten gaan.

Helemaal goed! Thnx. Maakt niet uit hoor. Geduld is een schone zaak...
 
  • Leuk
Waarderingen: JuH
Met het oog op de recente berichten over de kentekenplaatsticker heb ik eind vorige week maar even twee autostickers besteld voor op de topkoffer. Tot nu toe alleen nog geen mail gezien (spam en overige filters ook gecheckt), verwerk je die ook handmatig @Duderuud of is er iets misgegaan?
 
Nee, ook niet. Maar het is ok, ik hoef geen stickers meer.
Mail zou toch verzonden moeten zijn...naar r..............e@home.nl

Klopt dat mailadres nog wel?

Met het oog op de recente berichten over de kentekenplaatsticker heb ik eind vorige week maar even twee autostickers besteld voor op de topkoffer. Tot nu toe alleen nog geen mail gezien (spam en overige filters ook gecheckt), verwerk je die ook handmatig @Duderuud of is er iets misgegaan?
Mail net opnieuw verzonden, wil je laten weten of je die ontvangen hebt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan