MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

ik ben pas staande gehouden met mijn motor en werd mij verteld dat er geen stickers op de plaat mogen, ze waren al pissed of omdat ik ze tijdig in de spiegels had opgemerkt ,camera auto VW passat grijs ,na veel gezeik over mijn knipperlichtjes die in mijn achterlicht zitten kreeg ik toch een bon omdat mijn plaat hoek te plat was ;120 pleuris ! inmiddels andere fiets MT 10.
 
Ik heb mijn sticker maar op mn achterkantje geplakt van de motor ipv kenteken. Ik wil geen boete namelijk. Wel heel erg zuur dat ze dan alsnog zo kritisch gaan kijken en iets vinden :( @kregel
 
Nieuwe motor, dus nieuwe sticker nodig.. nu had ik in het verleden ook nog een MF sleutel hanger, bestaan die ook nog ? De vorige ben ik kwijt.
 
Sleutelhanger of die winkelwagen muntjes? Dat was een eenmalig actie van een MFster als ik me niet vergis.
Echt een sleutelhanger, was een foam-achtig ding die je vaak in de watersport ziet zodat je sleutels blijven drijven :)
Twee kleuren, blauw/wit. Wist niet van de muntjes ?

Oh, plaatje gevonden:
D620F46D-FB3A-4A1F-B33B-C86668417617.png
 
k heb een vraag over de MF langwerpige stickers, er staat dat de grootte van de sticker is 21x2cm, ik wil er een plakken op de kentekenplaathouder van mijn Forza 300 scooter, maar daar is, door de afgeronde hoeken, de effectieve plak ruimte maar 19 x 2 cm.
Mijn vraag gaat de tekst op de kentekenplaathouder passen, zonder dat ik hier en daar wat moet weg snijden?
 
k heb een vraag over de MF langwerpige stickers, er staat dat de grootte van de sticker is 21x2cm, ik wil er een plakken op de kentekenplaathouder van mijn Forza 300 scooter, maar daar is, door de afgeronde hoeken, de effectieve plak ruimte maar 19 x 2 cm.
Mijn vraag gaat de tekst op de kentekenplaathouder passen, zonder dat ik hier en daar wat moet weg snijden?
Nope. Tot puntje van de L is exact 20
 

Bijlagen

  • 16248251713637742417607260867921.jpg
    16248251713637742417607260867921.jpg
    152,8 KB · Weergaven: 28
Geen blauwe sticker weliswaar, maar toch wat sluikreclame 😎
 

Bijlagen

  • 4E29DFBC-0B7C-49A1-A539-35941BCFB0BD.jpeg
    4E29DFBC-0B7C-49A1-A539-35941BCFB0BD.jpeg
    174,7 KB · Weergaven: 57
Heb de sticker besteld.
Volgens deze bericht zou alles weer werken:
[Update 24-06-2021]
Inmiddels is er druk gewerkt aan de bestel - en verwerksoftware. In basis werkt dit nu weer. Echter, over 2 weken heb ik pas weer de mogelijkheid om de stickers te labelen en te versturen. Binnen kort dus meer info.
Heb de link op de eerste pagina gebruikt: https://www.motor-forum.nl/form/mf-shop.1/select
alles kunnen invullen en verzonden, nu afwachten of het gelukt is :)
 
Heb de sticker besteld.
Volgens deze bericht zou alles weer werken:

Heb de link op de eerste pagina gebruikt: https://www.motor-forum.nl/form/mf-shop.1/select
alles kunnen invullen en verzonden, nu afwachten of het gelukt is :)

Om te bestellen, klik: https:///www.motor-forum.nl/form/mf-shop.1/select (zodra het formulier weer goed werkt zal ik 'm weer activeren).

Ben benieuwd, denk dat het nog niet actief is aangezien de link nog doorgestreept is en de tekst die er achter staat..
 
Ben benieuwd, denk dat het nog niet actief is aangezien de link nog doorgestreept is en de tekst die er achter staat..
Als je de eerste post leest, staat daar een update van 24-6, die Ruud geplaatst heeft. Alleen staat er ook bij dat ie na 2 weken pas tijd heeft om de bestellingen te verwerken.
Volgens mij werkt het dus wel, maar moet je even wachten tot Ruud tijd heeft de bestellingen te verwerken, tenminste, zo heb ik het opgevat.
Ik wil er ook een paar bestellen, maar wacht nog even, de motoren hebben er al, behalve de klassiekers dan, op een blauwe plaat heeft het weinig zin. Moet er een paar hebben voor achterop de auto, en voor m'n gereedschapskar.
 
We wachten het rustig af, wil hier nog twee kentekenstickers en de “motor-forum.nl” voor op de nieuwste aanwinst. Plus een reserve, altijd handig om te hebben.
 
Ik heb al eerder aangetoond dat Fastfriend ongelijk heeft. De regels zijn sinds 2001 niet veranderd. Ik weet dat omdat je op de overheidssite alle redacties van dat reglement sinds 2001 kan vergelijken. In 2007 kwam er alleen een nieuwe redactie van het betreffende artikel, namelijk het toevoegen van een extra variant kentekenplaat.
De boete kan dus nog steeds succesvol aangevochten worden, zoals Boekeltje deed.

Het betreffende artikel is namelijk bestemd voor fabrikanten van platen. Een ander artikel stelt dat je niets op of bij de plaat mag aanbrengen om de leesbaarheid te bemoeilijken. Dat laatste doet onze sticker natuurlijk niet.

Misschien moet je dat ook even in de startpost vermelden?
 
Ik heb al eerder aangetoond dat Fastfriend ongelijk heeft. De regels zijn sinds 2001 niet veranderd. Ik weet dat omdat je op de overheidssite alle redacties van dat reglement sinds 2001 kan vergelijken. In 2007 kwam er alleen een nieuwe redactie van het betreffende artikel, namelijk het toevoegen van een extra variant kentekenplaat.
De boete kan dus nog steeds succesvol aangevochten worden, zoals Boekeltje deed.

Het betreffende artikel is namelijk bestemd voor fabrikanten van platen. Een ander artikel stelt dat je niets op of bij de plaat mag aanbrengen om de leesbaarheid te bemoeilijken. Dat laatste doet onze sticker natuurlijk niet.

Misschien moet je dat ook even in de startpost vermelden?
Heb je er linkjes van? ben benieuwd wat erin staat!
 
Terug
Bovenaan Onderaan