MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

@Duderuud , mijn stickers vandaag met de post gekomen, helaas de verkeerde.
Ik heb deze besteld:
sticker1.jpg


en deze, waar ik niets mee kan, gekregen:
mf-sticker-fin-ietsminderlelijk.jpg
 
Wanneer gaat de volgende zending eruit? Ik heb vorige week zondag, 12 februari 2022, mijn betaling voldaan, mijn kawasaki (zolang die er nog is) heeft de sticker er al een tijdje opzitten en ik wil de Triumph graag ook voorzien haha
 
@Duderuud , mijn stickers vandaag met de post gekomen, helaas de verkeerde.
Ik heb deze besteld:
Bekijk bijlage 1729701

en deze, waar ik niets mee kan, gekregen:
Bekijk bijlage 1729703
Ik stuur zsm een nieuwe op. Excuses.
Wanneer gaat de volgende zending eruit? Ik heb vorige week zondag, 12 februari 2022, mijn betaling voldaan, mijn kawasaki (zolang die er nog is) heeft de sticker er al een tijdje opzitten en ik wil de Triumph graag ook voorzien haha

Mijn stickers nog niet mogen ontvangen, bestelling/betaling op 8 februari gedaan.

Heb je een update voor me @Duderuud ?
 
@Duderuud ik heb een e-mail gehad dat ik 4 kentekenplaatstickers besteld zou hebben, en of ik het geld ervoor wilde overmaken. Echter, ik heb 4 autostickers gesteld, die ovale, voor op de auto.
Zou je dat kunnen rectificeren aub? Alvast bedankt!

Ik heb een tijdje geleden wel 4 kentekenplaatstickers besteld, maar die zijn allang binnen en betaald natuurlijk..
 
Dank voor het melden! Er zat inderdaad nog een bug in het bestelsysteem waardoor alle bestellingen kentekenplaatstickers werden. Ben ik nu mee bezig. Ik pas je bestelling handmatig aan en stuur je een nieuwe mail.
 
Dank voor het melden! Er zat inderdaad nog een bug in het bestelsysteem waardoor alle bestellingen kentekenplaatstickers werden. Ben ik nu mee bezig. Ik pas je bestelling handmatig aan en stuur je een nieuwe mail.
Top! Het komt goed, dat weet ik van je, ook mooi dat je het andere topic over de stickers op slot gaat gooien, 2 topics over hetzelfde creeërt alleen maar verwarring. Ik zie de mail wel verschijnen, en die betaal ik direct, voor de autostickers.

🙂 👍
 
Helaas is dit het einde van mijn sticker avontuur. De paar jaar dat hem op mijn ninja's had, heb ik er nog nooit iemand over gehoord. Vandaag staande gehouden en alleen een waarschuwing gehad, omdat de politie geen boetes schijft door de CAO staking. Ik ben toch wel benieuwd of ik überhaupt staande was gehouden als er géén staking was.

De sticker moest er desalniettemin wel direct vanaf, maar die was helemaal gevulkaniseerd, waardoor alleen mijn nagel eraan ging.
Nu is er een notitie in het systeem gemaakt en moet ik binnenkort maar even in de weer met het heteluchtpistool.
549eda3a-5a59-411a-96af-15564b067bbe.JPG
 
Helaas is dit het einde van mijn sticker avontuur. De paar jaar dat hem op mijn ninja's had, heb ik er nog nooit iemand over gehoord. Vandaag staande gehouden en alleen een waarschuwing gehad, omdat de politie geen boetes schijft door de CAO staking. Ik ben toch wel benieuwd of ik überhaupt staande was gehouden als er géén staking was.

De sticker moest er desalniettemin wel direct vanaf, maar die was helemaal gevulkaniseerd, waardoor alleen mijn nagel eraan ging.
Nu is er een notitie in het systeem gemaakt en moet ik binnenkort maar even in de weer met het heteluchtpistool.
Bekijk bijlage 1732136
Ai!! Ik had mijn vorige sticker ook maar op mijn koffer geplakt (minder spotkans), maar wilde mijn nieuwe weer op de plaat plakken. Dat doe ik dan maar niet... Maar weer een plekje op de koffer zoeken...
 
Helaas is dit het einde van mijn sticker avontuur. De paar jaar dat hem op mijn ninja's had, heb ik er nog nooit iemand over gehoord. Vandaag staande gehouden en alleen een waarschuwing gehad, omdat de politie geen boetes schijft door de CAO staking. Ik ben toch wel benieuwd of ik überhaupt staande was gehouden als er géén staking was.

De sticker moest er desalniettemin wel direct vanaf, maar die was helemaal gevulkaniseerd, waardoor alleen mijn nagel eraan ging.
Nu is er een notitie in het systeem gemaakt en moet ik binnenkort maar even in de weer met het heteluchtpistool.
Bekijk bijlage 1732136
Komkommertijd? Of vroeg je om aandacht en kwam dit erbij?
 
Komkommertijd? Of vroeg je om aandacht en kwam dit erbij?
Dat eerste. Gebruikt als aanleiding voor een routine rijbewijscontrole. Uiteraard alles in orde en elkaar veel plezier met de blauwe lucht gewenst.
Sticker heb ik er vandaag afgehaald, als de volgende keer zou worden staande gehouden valt de boete onder het kopje geen/beschadigde kenteken hebben.
 
Dat eerste. Gebruikt als aanleiding voor een routine rijbewijscontrole. Uiteraard alles in orde en elkaar veel plezier met de blauwe lucht gewenst.
Sticker heb ik er vandaag afgehaald, als de volgende keer zou worden staande gehouden valt de boete onder het kopje geen/beschadigde kenteken hebben.
Bij mij zat er destijds een waarschuwing op de hoek van m’n kenteken, alleen elke agent die ik er daarna naar vroeg zei er niks over

Uiteraard wel netjes verholpen door een ander steuntje te bestellen en te plaatsen

Maar lang niet alle melden lijken daadwerkelijk in het systeem te komen
 
Dank voor het melden! Er zat inderdaad nog een bug in het bestelsysteem waardoor alle bestellingen kentekenplaatstickers werden. Ben ik nu mee bezig. Ik pas je bestelling handmatig aan en stuur je een nieuwe mail.
Hallo, bij mij hetzelfde gebeurt. Ik had 2 kenteken stickers en 1 autosticker besteld. Vandaag 5 kenteken stickers ontvangen. Kun je me nog 1 autosticker sturen? Ik wil deze natuurlijk ook betalen. Ik hoor graag van je.
 
Zijn de stickers van tegenwoordig een tint donkerder dan voorheen? Had nog een oude van een jaar of 8 a 9 geleden liggen en die afgelopen herfst op de Kawasaki geplakt, die kwam kwa kleur meer overheen met het NL logo
 
Terug
Bovenaan Onderaan