MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Ik heb de stickers inmiddels ook binnen. Had echter 4 autostickers besteld en heb 4 kentekenplaatsstickers ontvangen. Zijn deze om te ruilen?
 
Ik heb de stickers inmiddels ook binnen. Had echter 4 autostickers besteld en heb 4 kentekenplaatsstickers ontvangen. Zijn deze om te ruilen?
Ik had 4 autostickers besteld, maar kreeg een e-mail dat ik 4 kentekenplaatstickers besteld had. Dat had ik dus niet, heb aan @Duderuud gevraagt of ie dat kon rectificeren, hij zou me een nieuwe e-mail sturen met de correcte autostickers,4 stuks, maar die e-mail heb ik nog steeds niet gehad. Misschien is het daar wel mis gegaan. Ik weet het echt niet. 🤷‍♂️
 
Er zat inderdaad een bug in het bestelsysteem. Ik zal de stickers alsnog opsturen.
Huidige stickers mag je houden ;)
 
Er zat inderdaad een bug in het bestelsysteem. Ik zal de stickers alsnog opsturen.
Huidige stickers mag je houden ;)
Maar Ruud, krijg ik die e-mail nog voor de autostickers? Die voor de kentekenplaatstickers heb ik gelaten voor wat het was, aangezien het bedrag ervoor anders is. (te laag).
 
Maar Ruud, krijg ik die e-mail nog voor de autostickers? Die voor de kentekenplaatstickers heb ik gelaten voor wat het was, aangezien het bedrag ervoor anders is. (te laag).
Nou, de stickers kwamen vandaag binnen, helaas wel 4 kentekenplaatstickers ipv de autostickers.. -O-
 
De dikke bips van Bertha heeft een sticker.
Thanks Ruud.
20220304_131814.jpg
 
Ik kijk er misschien wel overheen maar ik wou graag weer een stikkertje bestellen echter is de link in de openingspost verwijderd en ik zie nu niet waar ik nou precies de bestelling moet plaatsen-O-. Want me nieuwe fiets moet natuurlijk wel gespot kunnen worden. Wie kan mij helpen?
 
Vanwege vakantie heeft het allemaal langer geduurd dan gehooopt, mijn excuses daarvoor.

Alle bestellingen zijn weer verwerkt!
 
Vanwege vakantie heeft het allemaal langer geduurd dan gehooopt, mijn excuses daarvoor.

Alle bestellingen zijn weer verwerkt!
Ik heb jou een mail teruggestuurd er zijn de verkeerde stickers genoemd in de mail van jouw, ik heb 2 MF auto stickers besteld en er staan 2 Kentekenplaatstickers in de mail vermeld
 
Denk dat ik "oma" wakker heb geschud, sorry lieverd :)

ruud ik heb vorige week dinsdag de stickers besteld maar nog geen reactie, kan je kijken of de bestelling er nog is, of dat ik het opnieuw moet aanvragen.

tnx alvast ! :}
 
Hallo, eind vorig jaar 1x kentekenplaatsticker besteld maar nog niets mogen ontvangen.
Bij wie moet ik zijn om dit probleem nader te bekijken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan