MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Stickers binnen~ Plak ze morgen wel als het weer mee zit.

<Edit> Ach waarom ook wachten.

4izYCRT.jpg
 
Laatst bewerkt:
Duderuud, bedankt voor de stickers. Ik las vanmorgen in de krant dat in Zutphen iemand is bekeurd voor 169 Euro, omdat hij een stikkertje op zijn nummerplaat had zitten. Niet een MF stikker maar een kleine Noorse vlag op het NL logo. De man laat het voorkomen.
 
Ik heb gisteren nog wat oude bestellingen opnieuw behandeld, mails met betalingsgegevens zouden dus verstuurd moeten zijn.

Als het goed is was hij al betaald, alleen nog niet verzonden gok ik. Anders kwijt en jammer, dan bestel ik wel een nieuwe
 
Nummerplaatsticker besteld maar nog geen reactie gekregen. Niet dat ik haast heb, maar wil wel zeker weten dat mijn bestelling in de pijplijn zit.
 
Nummerplaatsticker besteld maar nog geen reactie gekregen. Niet dat ik haast heb, maar wil wel zeker weten dat mijn bestelling in de pijplijn zit.

Uit de OP:

Zodra ik het mailtje ontvangen heb, krijg je van mij een mailtje terug met daarin het te betalen bedrag, je reserveringsnummer en een rekeningnummer waarnaartoe je het geld over kunt maken.

Zorg ervoor dat in de betaling je nickname en reserveringsnummer vermeld zijn.

Zodra ik het geld ontvangen heb, stuur ik dan de stickers naar je toe.

Ik verwerk de bestellingen en betalingen normaliter op maandagavond.
Afhankelijk van wanneer je bestelt, kan het soms een aantal dagen duren voor je reactie krijgt of voordat je betaling verwerkt is. Houdt hier bij ook rekening met het feit dat banken het geld soms wel tot vier werk(!)dagen vasthouden.

Een voorbeeld voor hoe een standaard bestelling loopt:
- Je besteld 2 stickers op woensdag 2 maart
- Normaal gesproken behandel ik elke maandag de nieuwe bestellingen (en betalingen) dus op 7 maart moet je een bevestigingmail ontvangen met betaalgegevens.
- Als je binnen een week betaalt dan gelden de volgende stappen:
- Op maandag 14 maart behandel ik wederom nieuwe bestellingen en betalingen. Als je betaald hebt dan krijg je snel je stickers.
- Op dinsdag 15 maart gaan de stickers van mensen die betaald hebben op de bus. Woensdag 16 of donderdag 17 maart moet je je stickers in huis hebben.


In het ergste geval (als je op dinsdag bestelt) kan het dus tot wel 16 dagen duren voordat je je stickers binnen hebt, hou daar rekening mee!
 
Hmmm, duurt toch wel erg lang voordat ik überhaupt een bericht krijg, laat staan een sticker.

Dan maar even op vakantie! *O*
 
hey, dit topic is verdacht oud.

en het is al minstens een jaar geleden dat ik een sticker gespot heb..
(ik rijd natuurlijk te weinig... of niet op de juiste tijdstippen of plekken)
 
Oops.
ik vroeg me af hoe lang het bestelproces liep, want mn nieuwe motor is nog onbestickerd.
en ... net de mail gevonden met verzoek overmaken. Excuses. had m gemist.

overboeking direct gedaan.


en ik blijf verbaasd: al heel lang geleden dat ik een MF-er heb gespot...
 
Ik kwam toevallig dit topic weer tegen, maar is mijn sticker ooit opgestuurd? Heb ergens in december betaald,(was zelf ook vergeten dat ik dr 1 besteld heb)🙈
 
Zijn er ook voor koekblik, onder de plaat op de kentekenplaathouder? Waar normaal de reclame staat van de garage (dieeruiteraardalna5miutenmeteenschuursponsjewordtafgeschuurd)
 
Ik was het alweer vergeten, maar enkele weken geleden had ik dacht ik ook een sticker besteld. Nooit meer iets van gehoord. Ook niet in m'n spam doosje. ;(
 
Zo.
Helemaal klaar voor "Het Seizoen".

Heb trouwens al maanden, jaaren? Geen sticker meer gespot. We rijden toch wel genoeg...?
20240320_180320.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan