MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Ook stickers besteld 24 december 2019 en betaald ook .
en ook nooit meer wat van gehoord gaat wel lekker zo

Duderuud post dat hij t/m 23 december had bijgewerkt.
Jij hebt de 24 ste besteld.....

Mee eens, dat 3 weken ook best lang is, aan de andere kant heeft Duderuud ook een betaalde baan, kind, vrouw, hond, fiets, snorscooter, ( ja, die heeft ie :+ ) auto, motor en een tuin te onderhouden.
Daarnaast komt alles wat met de software te maken heeft van M-F op zijn bordje terecht.
En dat alles om niets, verdient er geen cent aan allemaal.
Dit is een website gerund door mensen die dat 'uit hobby' doen, we zijn geen werknemers.

Feitelijk probeer ik uit te leggen waarom het soms wat langer kan duren en probeer daar wat begrip voor te krijgen :)
 
My bad! Excuses, ik heb en stel betalingen gemist rond de kerst.

Alle bestellingen gaan morgen op de bus en zullen (als het goed is) overmorgen in de brievenbus moeten liggen.
 
Ik heb een nieuwe motor dus ik heb ook een nieuwe sticker nodig.
In de OP staat geen linkje oid meer om te bestellen. Hoe verloopt dit proces nu?
 
Hey @Duderuud, ik heb zo'n anderhalve week geleden een sticker besteld via de shop (2 maandagen geleden) maar nog geen betaalinfo ontvangen. Nu kan niemand me spotten op m'n racemonstertje. -O-
 
Zie de startpost. Het blijkt dat de bestellingen niet goed binnenkomen. Dit is in onderzoek. Tot die tijd is de shop niet beschikbaar.
Waarschijnlijk moeten de bestellingen opnieuw gedaan worden maar daar kom ik nog op terug.

Excuses voor dit ongemak!
 
Dat verklaard wat. Had toevallig vanmorgen opnieuw de bestelling ingevoerd maar die zal dan ook niet zijn aangekomen.

Iemand nog een stapeltje liggen? Ze zijn nu extra veel waard. })
 
Zie de startpost. Het blijkt dat de bestellingen niet goed binnenkomen. Dit is in onderzoek. Tot die tijd is de shop niet beschikbaar.
Waarschijnlijk moeten de bestellingen opnieuw gedaan worden maar daar kom ik nog op terug.

Excuses voor dit ongemak!
Ok! Thnx voor de info. Had ook net deze week twee stickers besteld. Ik hou het topic in de gaten! Snap dat die nog niet verwerkt zijn, maar dan weet ik dat de bestelling wellicht ook niet is doorgekomen.
 
De shop is zo te zien weer online, maar er gebeurd nog weinig, klopt dat?
M'n Versysje voelt zich buitengesloten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan