MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb net een bestelling gedaan.
Maar heb halverwege op enter gedrukt(valt niet mee het verschil tussen de Enter-knop en de Shift-knop te zien.......).
Heb daarna wel een goede bestelling gedaan.
Dus kan je de 1e bestelling verwijderen?
 
hoi ik heb bijna twee weken gekeden het geld overgemaakt maar helaas nog niks ontvangen
ging om reserveringsnummer K4983.
ik weet dat het even heeft geduurd voordat het werd overgemaakt maar inetbankieren werkte ff niet goed hier

hoor het wel vast bedankt
 
hoi ik heb bijna twee weken gekeden het geld overgemaakt maar helaas nog niks ontvangen
ging om reserveringsnummer K4983.
ik weet dat het even heeft geduurd voordat het werd overgemaakt maar inetbankieren werkte ff niet goed hier

hoor het wel vast bedankt
Jouw stickers zijn 05-09 op de bus gegaan. Blijkbaar is TNT ze kwijtgeraakt. Ik zal ze nogmaals versturen.
 
Ik heb ook stickers besteld.
'k Zit alleen in een aankomende verhuizing, dus als het langer dan 2 weken duurt voor ik ze heb, moet ik je even m'n nieuwe adres doorgeven!
 
Ik heb ook stickers besteld.
'k Zit alleen in een aankomende verhuizing, dus als het langer dan 2 weken duurt voor ik ze heb, moet ik je even m'n nieuwe adres doorgeven!


Maandagavond besteld en direct betaald. Ben benieuwd hoe snel ik ze heb! *O*
Hopelijk deze week nog, kan ik 'm erop doen voor de MM...
 
Laatst bewerkt:
kan er eigenlijk ook met paypal worden betaald ?
Nee, dat kan niet. De kosten daarvan wegen voor ons niet op tegen de voordelen.

ik denk dat het dan wel goed komt, het is alleen meer werk voor Orpheus, en dat is slordig van ons :P
Valt mee. Reserveringsnummer is het belangrijkste. Die gebruik ik voor het afhandelen van de bestelling. De nickname is vooral ter controle. :) Vooral bij handmatig ingevulde overschrijvingskaarten wil de bank nog wel eens een, ehm, creatieve interpretatie geven van het ingevulde nummer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan