MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hangt er een beetje van af hoeveel het er zijn. Ik heb momenteel meen ik pas één of twee belgische bestellingen binnen. Als het er voldoende zijn, kan het wel weer op die manier.
 
Ik werk de bestellingen meestal in het weekend bij. En dat ga ik dus ook dit weekend weer doen. :)

Als ik de betaling idd binnen heb, dan gaan ze morgen of maandag op de bus. :)
 
Betaling nog niet binnen?
De 11de al de deur uit gedaan.



|( |( |( Te snel gereageerd maar dat is Orpheus zijn eigen schuld.
Ik maar kijken op de bestellijst of de betaling binnen is en of ze opgestuurd zijn.

Wat blijkt werkt hij de lijst niet bij :( en liggen ze ondertussen op mijn bureau :} :}

 
Laatst bewerkt:
Betaling nog niet binnen?
De 11de al de deur uit gedaan.



|( |( |( Te snel gereageerd maar dat is Orpheus zijn eigen schuld.
Ik maar kijken op de bestellijst of de betaling binnen is en of ze opgestuurd zijn.

Wat blijkt werkt hij de lijst niet bij :( en liggen ze ondertussen op mijn bureau :} :}
Sorry, ik moest weg, gister en had dus geen tijd meer om de lijsten te uploaden. Ze zijn nu weer up-to-date. :)
 
Is er toevallig iemand uit België die zo'n lange sticker meer kan bestallen ? Dan stort ik geld over naar z'n rekening en kan ie em naar mij versturen.
Ben niet graag meer kwijt aan de verzaending dan aan de sticker zelf :)
 
Misschien ff met Sigma overleggen? Misschien dat die eea kan coordineren voor de belgen. :)
 
hee orph heb er 11 besteld is dat reden voor een spoed bestelling? en ik hoop dat ze deze keer niet WEER gejat worden... dus in neutrale envelope aub
 
Heb er al twee voor mijn fietsie, nu ook maar een voor het blikkie besteld.

Succes met de drukte!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan